کد خبر: ۹۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵

پیرمرد رزمی کار با سلاح های سنگین در راهپیمایی های شیراز

مردم شیراز سالهاست است که در راهپیمایی ها و مناسبت های انقلابی، شاهد حضور یک پیرمرد با لباس نظامی، سلاح دست ساز و انواع تاکتیک های رزمی هستند.
به گزارش شیرازه، این بار خبرنگار ما پس از جست و جوهای فراوان این فردِ آشنایِ مردم شیراز را در یکی از محلات محدوده شهرک سعدی پیدا کرد. پیرمردی 63 ساله است که بسیاری از ما او را می شناسیم، اما برای اولین بار است که به سراغش رفتیم، اگرچه به محض اطلاع از حضور ما در محل، منزلش را ترک کرد! اما موفق شدیم باب گفت و گو را با همسرش باز کنیم، از او درباره همسرش می پرسیم که بعد از معرفی او می گوید: 25 سال است در بسیج فعالیت دارد و علاقمندی او برای حضور در بسیج شور و شوق زیادی به او می دهد.
پیرمرد گزارش ما که در زمان جوانی کارگر ساده یک قنادی بوده است، هم اکنون بیکار است و با دریافت مبلغ ناچیز یارانه و همچنین کمک فرزندانش امرار معاش می کند.

پیرمرد رزمی کار با سلاح های سنگین در راهپیمایی های شیراز

پیرمرد در طول این سال ها همیشه با لباس فرم بسیجی و یا نظامی که خودش خریداری می کند سوار بر اسکیت (البته بعضی وقت ها با کلاه آهنی و سربند) در راهپیمایی ها، مناسبت های مذهبی و تجمعات شرکت می کند،گاهی عملیات رزمی انجام می دهد، گاهی شعار علیه اسراییل و آمریکا سر می دهد و گاهی سوار بر دوچرخه به خیابان ها می آید.
پیرمرد آشنایِ مردمِ شیراز بعضی وقت ها سلاح های دست ساز خودش که از چسباندن تخته و چوب درست کرده و شبیه آر. پی. جی و کلاش است دست می گیرد و به میدان می آید و با دهان به صورت ماهرانه ای صدای تیراندازی را تقلید و توجه همگان را به خود جلب می کند.
براستی چه دنیای زیبایی دارد پیرمردی که از مصاحبه و توضیح کار خودش هم فرار می کند، مشخص نیست در تفکراتش چه چیزی پنهان است که اینگونه عمل می کند؟!


نظرات بینندگان