کد خبر: ۹۷۱۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
طبق اعلام هیئت فوتبال استان فارس؛

فروش 10هزار بلیط برای دیدار قشقایی و پرسپولیس تهران

رئیس هیات فوتبال فارس گفت: با توجه به ظرفیت ورزشگاه حافظیه شیراز برای بازی تیم های قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران، تنها 10 هزار بلیت با قیمت 30 هزار ریال به فروش می رسد.
به گزارش شیرازه غلامعلی هنرپیشه بیان کرد: تماشاگران می توانند از ساعت 10 جمعه نهم مهرماه جاری برای تهیه بلیت به ورزشگاه حافظیه مراجعه کنند و ورودی ها هم به گونه ای تعبیه شده که هر نفر پس از خرید بلیت بلافاصله وارد ورزشگاه می شود.
وی ادامه داد: با این حال پیش بینی کرده ایم در صورتی که ازدحام جمعیت زیاد شود از هفت صبح روز بازی درهای ورودی ورزشگاه بازشود.
وی افزود: مدیرعامل باشگاه قشقایی در خواست کرده بود 90 درصد از صندلی های ورزشگاه در اختیار تماشاگران این تیم قرار گیرد اما تصمیم بر این شد نیمی از ورزشگاه در اختیار تیم میزبان و نیم دیگر در اختیار تیم میهمان قرار گیرد.
رئیس هیات فوتبال فارس بیان کرد: تمهیدات خوبی برای رفاه حال تماشاگران در نظر گرفته شده و از آنها می خواهیم مانند همیشه با نیروهای انتظامی مستقر در ورزشگاه همکاری داشته باشند.
وی اضافه کرد: قرار است امکاناتی برای تماشاگرانی که از شب قبل از بازی به شیراز می آیند در محل باغ ملی فراهم شود.
هنرپبشه افزود: برای خبرنگاران هم بر اساس فهرست اسامی، کارت ورود به ورزشگاه صادر می شود و آنها می توانند با ارسال یک قطعه عکس به هیات فوتبال برای تهیه کارت اقدام کنند.
وی اظهار امیدواری کرد با همکاری طرفداران هر دو تیم، شاهد یک بازی جذاب باشیم تا آنها با خاطره ای خوش ورزشگاه را ترک کنند.
دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و پرسپولیس تهران در مرحله سوم رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور (جام آزاد سازی خرمشهر ) جمعه نهم مهرماه جاری در ساعت15در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امین
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵
0
باید 90 درصد برای شیراز باشه نه 50-50
كورش
Iran, Islamic Republic of
پنجشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۵
0
مسوول فوتبال فارس ايشون هست كه فوتبال فارس پس از 70 سال اينجاست...
ميگه چون مردم استانهاي ديگر دوست دارند پرسپوليس رو ببينن نصف بليط ها براي اونها....واقعا متاسفم براي خودم با اين مسوولم