کد خبر: ۹۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) در جنوب کشور:

امروز دنیا در مقابل عظمت رهبری ایران زانو می زند

دنیا در مقابل عظمت پاسداران و ولایت و رهبری ایران زانو می زند وما باید به اینها افتخار کنیم واینها به برکت خون شهدا ومجاهدت وودلاورمردی های شهدای مدافع حرم وشهدای دفاع مقدس می باشد.
به گزارش شیرازه، سردار شهابی فر فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) در جنوب کشور وفرمانده قرارگاه محمد رسول الله در سوریه در یادواره آبروی محله شهید مدافع حرم ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارداشت:  آنچه که ما را به جبهه ها میکشاند عشق وارادت شهدا نسبت به خدا وولایت واهل بیت علیهم اسلام بود. شهدا با آن عشق وعلاقه ای که داشتند موجب روحیه دهی به سایرین می شدند.

فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) در جنوب کشور افزود: با مطالعه در وصیت شهدا وخصوصا وصیت شهید ماندنی ودقت در آن پی می بریم که شهدا به آن چیزی که می خواستند رسیدند وبرای رسیدن به خواسته های خود که دیدار پروردگاراست از همه چیزشان گذشتند.

وی گفت: متاسفانه امروزدرکشورجمهوری اسلامی ایران عده ای روشنفکربی فکر وانسانهایی که ذره ای معرفت ندارند؛ شهدا رامتهم می کنند که برای پول وسایر امکانات خود برای جنگ به سوریه وعراق می روند. اما امروز شهدای مدافع حرم مظلومانه ودردورترین نقاط برای دفاع از حریم ال الله بدست کسانی به شهادت می رسند که امام حسین (ع) راشهید کردند وخواهر بزرگوارشان حضرت زینب کبری(س) را به اسارت بردند.

فرمانده قرارگاه محمد رسول الله در سوریه گفت: امروز شهادت شهیدان مدافع حرم با شهدای دفاع مقدس فرق می کند. شهدای مدافع حرم مانند شهید ماندنی از دورافتاده ترین روستای این شهرستان به سوریه می رود ودر غربت ودرمظلومیت کامل برای دفاع از حریم عصمت وطهارت به شهادت می رسد .شهدای مدافع حرم افتخاری برای ایران وجهان اسلام هستند وبا شهادت خود برای همگان مایه افتخار وسربلندی هستند وبا نگاه به وصیت شهدا دل سنگ ترین انسانها را به درد می آورد. آنوقت عده ای می گوید شهدا برای منافع مادی ومالی به سوریه وعراق می روند.

 سردار شهابی فر افزود: مابایدقدردان شهدا باشیم وقدر شهدارامخصوصا شهدای مدافع حرم را بدانیم. ماباید به خانواده شهدا احترام بگذاریم زیرا شهدا مایه برکت وعزت وآبروی ما هستند. ما هیچ چیزی از خودمان نداریم اگرامروزعزت وافتخاری داریم ودر مقابل دیگران می ایستیم وحرفی برای گفتن داریم و در دنیا سربلند هستیم به برکت خون همین شهدای مدافع حرم است. دشمن امروز بدنیال تفرقه افکنی است ومیخواهد مردم را از شهدا وولایت جدا کنند وامروز نقشه دشمن برای این است که ملت را از ولایت جدا کنند.

فرمانده قرارگاه امام حسین (ع) در جنوب کشورادامه داد: امروز خط مقدم جمهوری اسلامی ایران ؛سوریه وعراق است. ما امروز به داشتن چنین شهدای سرافرازی افتخار می کنیم. باید به خانواده شهدا افتخار کرد .افتخارما همین شهدا هستند وماغیراز اینها چیزی نداریم. ماباید خوشحال باشیم.

وی افزود: دشمنان ما مانند آمریکا واسرائیل وعربستان دارند جنگ جدیدی را شروع می کنند وآنهم جنگی عیله دین وسرزمین ما وجنگ بر علیه نقطه اصلی دین ما وکشور ما، جنگ بر علیه ولایت است. اما امروز باداشتن چنین فرزندان رشیدی یقین داشته باشند جایی برای ورود ونفوذ به کشور جمهوری اسلامی ندارد ونخواهد داشت واگر شهدای مدافع حرم نبودند امروز ایران اسلامی از عراق وسوریه بدتر می شود وحال و روزش مانند انها می شد.

سردار شهابی فر گفت: دنیا در مقابل عظمت پاسداران و ولایت و ورهبری ایران زانو می زند وما باید به اینها افتخار کنیم واینها به برکت خون شهدا ومجاهدت وودلاورمردی های شهدای مدافع حرم وشهدای فاع مقدس می باشد.

فرمانده قرارگاه محمد رسول الله در سوریه گفت: به خواهران توصیه می کنم در حفظ حجاب خود بسیار بسیار اهتمام داشته باشند شهدای در میدان نبرد می جنگند وشما در مقابل جنگ امروز دشمن با حجاب خود از خون شهیدان وطن وحرم دفاع کنید جنگ امروز دشمن بر سر ازرشهای انسانی واسلامی است امروز دشمن غیرت و دین وناموس ما رانشانه گرفته است که ماباید هوشیار باشم.


منبع: مارگون
نظرات بینندگان