کد خبر: ۹۷۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۵
رئیس شرکت گاز سپیدان خبرداد:

بیل مکانیکی گاز شهراردکان را قطع کرد

برخورد بیل مکانیکی پیمانکار با خطوط انتقال گاز، منجر به قطع گاز مشترکان شهراردکان وروستاهای همجوار شد.
به گزارش شیرازه، انفجار در خط لوله انتقال گاز صبح امروز در محور شیراز – اردکان وحوالی روستای رودبال رخ داد و باعث شد که گاز مشترکان شهراردکان وروستاهای همجوار قطع شود.

سجادیان رئیس اداره گاز شهرستان با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از لحظات ابتدایی قطع گاز، مسئولان شهرستان سپیدان به محل حادثه اعزام شدند و برای ساعاتی یکی از باندهای جاده اردکان به شیراز به منظور  جلوگیری از خطرات احتمالی مسدود شد.

وی افزود: در حال حاضر با هماهنگی هایی که با مدیرکل گاز استان داشتیم، تیم هایی از شهرستان های همجوار نیز اعزام و عملیات وصل گاز به سرعت در حال انجام است.

سجادیان بیان کرد: تیم های اداره گاز برای وصل مجدد ۲۴ ساعت وقت خواستند اما با توجه به پیگیری ها وانجام جوشکاری حداکثر تا فردا گاز شهری اردکان وصل شود.

رئیس شرکت گاز شهرستان نیز در این رابطه به خبرنگار ما گفت: این رویداد در پی بی احتیاطی پیمانکار رخ داده و تیمهای اداره گاز در حال تعمیرات خطوط صدمه دیده هستند.

بر اساس اعلام قبلی شرکت گاز سپیدان، گاز برخی از مناطق شهرستان به منظور تقویت شبکه شهری از صبح چهارشنبه قطع شد.

قطعی گاز در این مناطق پیش تر از سوی شرکت گاز شهرستان اطلاع رسانی و اعلام شده بود که گاز شهر لردکان وبرخی از روستاهای همجوار روز چهارشنبه قطع خواهد شد.شرکت گاز سپیدان از مشترکان خواسته تا با رعایت مسائل ایمنی ضمن کسب اطمینان از بسته بودن کلیه شیرهای وسایل گازسوز از دستکاری کنتور و رگولاتور خودداری کرده و همچنین از آنها خواسته شده تا در هنگام وصل گاز در منزل حضور داشته باشند.


منبع: مارگون
نظرات بینندگان