کد خبر: ۹۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

قراردادهایی که نتیجه اش گرفتاری نسل آینده است باید با دقت بررسی شود و نواقص و مشکلات آن رفع شود

آیت الله ایمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری در خصوص قراردادهای نفتی IPC گفت: با اینکه این قرارداد مورد رد و نقد کارشناسان فراوانی قرار گرفته و همچنین از جانب دفتر مقام معظم رهبری نیز پانزده ایراد اساسی متوجه این قرارداد شده است باز هم توجهی نشده است؛ لذا در توافقاتی که صورت گرفته باید دقت شود.
آیت الله اسدالله ایمانی "نماینده ولی فقیه در استان فارس" در گفتگو با خبرنگار شیرازه در خصوص قراردادهای نفتی IPC گفت: با اینکه این قرارداد مورد رد و نقد کارشناسان فراوانی قرار گرفته و همچنین از جانب دفتر مقام معظم رهبری نیز پانزده ایراد اساسی که طبق جمع بندی نظرات کارشناسان خبره متوجه این قرارداد شده است، باز هم توجهی نشده و توافقاتی صورت گرفته است.
وی افراد متخصص و کارشناسان مرتبط با موضوع اجرای قراردادها را مخاطب قرار داد و تصریح کرد: قراردادهایی که نتیجه اش گرفتاری نسل آینده است و یا آه و افسوس در پی خواهد داشت باید با دقت بررسی شود و نواقص و مشکلات آن رفع شود.
نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر ضرورت توجه به ضرر و زیان های قراردادهای نفتی IPC گفت: هر شخصی ایرادها را به اندازه رسالتی که دارد بدون هیچ حب و بغضی، خیرخواهانه و به صورت علمی و فنی بازگو کند.
این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مجلس، شورای امنیت، نخبگان جامعه و صاحبان تریبون در این راستا به نحو احسن روشنگری کنند.
آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز در انتها با تأکید بر اهمیت شبکه های اجتماعی و مجازی و رسالت مهم اصحاب رسانه، افزود: رسانه ها نیز باید در راستای روشن کردن مسئولان و مردم، ایرادهای قرارداد نفتی مذکور را بازگو کنند تا جامعه متحمل هیچ گونه آسیبی نشود . 

نظرات بینندگان