کد خبر: ۹۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۰۹ مهر ۱۳۹۵

دربی شیرازی ها را برق برد/فجر سپاسی همچنان ناکام

از مرحله یک سی و دوم رقابت های جام حذفی کشور امروز در سعادتشهر دربی شیراز بین دو تیم برق جدید و فجرسپاسی برگزار شد.
به گزارش شیرازه، از مرحله یک سی و دوم رقابت های جام حذفی کشور امروز در سعادتشهر دربی شیراز بین دو تیم برق جدید و فجرسپاسی برگزار شد.

این دیدار همانطور که پیش بینی می شد جذابیت و البته حواشی زیادی داشت. در نیمه نخست دو تیم با انجام یک بازی پایاپای نتوانستند خطری جدی روی دروزاه یکدیگر تدارک ببینند و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد.

در نیمه دوم نارنجی پوشان توپ و میدان را در اختیار گرفتند و توانستند موقعیت های جدی روی دروازه سفیدپوشان فجر تدارک ببیند که البته مهاجمین نتوانستند ضربات اخر را به ثمر برسانند.

مهمترین موقعیت برق جدید در نیمه دوم در دقیقه ٤٧ صورت گرفت. موج اول حمله توسط دروازه بان  فجر دفع شد در برگشت احمد نصیری شوت سهمگینی روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد به دست مدافع حریف راهی خارج شد.

در دقیقه ٧٥ پوریا اریا کیا با یک استارت سرعتی به سمت دروازه میهمان یورش برد، احمد حیات منش وقتی دید تنها دروازه بان سد راه مهاجم حریف است با یک تکل خشن او را سرنگون کرد تا داور با کارت قرمز مستقیم او را از زمین اخراج کند. تصمیمی مشکوک داور در اخراج بازیکن فجر باعث شد نیمکت فجر به زمین بازی بیایند و به تصمیم داور معترض باشند. سرانجام پس از کش و قوس فراوان و تعطیلی چند دقیقه ای بازی از سر گرفته شود.

در ادامه تیم میهمان بیشتر در نیمه زمین خود مشغول بود و سرانجام بازی بدون گل در وقت های معمول به پایان رسید.

در وقت اضافه اول حملات برق جدید شدیدتر شد و از ده نفره بودن تیم فجر شهید سپاسی وخستگی مفرط این تیم نهایت استفاده را کردند تا اینکه در دقیقه ٩٦ پوریا اریاکیا از درون محوطه شش قدم با یک ضربه سنگین گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

بازی در ادامه می توانست گل های بیشتری به خود ببیند اما موقعیت های هر دو تیم یکی پس از دیگری به هدر می رفت. در وقت های اضافی به نظر می امد بازیکنان فجر از نظر بدنی کم اورده اند و همین امر باعث خلق موقعیت های زیادی به سود برق جدید می شد.

اخرین موقعیت شاگردان رضایی توسط سجاد احمدی در موقعیتی تک به تک به هدر رفت. احمدی در صورتی که می توانست در اولین بازی اش اولین گلش را به ثمر برساند توپ را به بدن دروازه بان حریف کوبید تا بازی با همان نتیجه یک بر صفر تمام شود.

حواشی این بازی با سوت داور پایان نپذیرفت و پس از بازی اندک هوادار فجر علیه کادر تیم خود مشغول شعار شدند.

سرانجام این بازی پرحاشیه با صعود برق جدید تمام شد و نارنجی پوشان باید تا فردا منتظر بمانند تا حریف بعدی خود را از بین تیم های قشقایی و پرسپولیس بشناسند.

تیم فجر که در لیگ آزدگان روز های خوبی را سپری نمی کند با این شکست همچنان روی نوار ناکامی وشکست حرکت می کند و باید دید که این تیم با سرمربیگری بهرام شفیعی سرمربی پاسارگادی خود چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز تا پایان هفته هشتم مسابقات لیگ آزادگان در رده هفدهم جدول قرار دارد.
 





نظرات بینندگان