کد خبر: ۹۷۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵

سرمربی قشقایی شیراز: انتظار برد پرسپولیس را نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز ضمن تشکر از حمایت تماشاگران در بازی برابر پرسپولیس تهران گفت: برای ارائه بهترین بازی به مصاف حریف قدرتمند خود رفتیم اما پیش بینی نمی کردم در برابر پرسپولیس برنده شویم.
به گزارش شیرازه اصغر اکبری در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پرسپولیس تهران و قشقایی شیراز اظهارداشت: از شاگردانم تشکر می کنم که مسائل مطرح شده در تمرینات را به خوبی پیاده کردند و توانستیم با باتوجه به وضعیت موجود خودمان نتیجه مطلوب را کسب کنیم.
وی افزود: به بازیکنان تیم قشقایی گفتم چند سالی است شیراز در سطح فوتبال مملکت دیده نشده است و این بازی می تواند نمایشگاه فوتبال فارس و ویترینی برای افتخارات شما شود زیرا ورزشکارانی بومی هستنید که کمتر دیده می شوید اما امروز با تلاش بیشتر می توانید فعل خواستن را انجام دهید.
  وی اضافه کرد: وقتی عملکرد خوب باشد، تمرینات را خوب انجام دهید به خودی خود نتیجه می گیردکه خوشبختانه ورزشکاران قشقایی امروز مثل واحد منسجم با انضباط کار دفاعی انجام دادند و اگر نفرات جلو خودشان راباورداشتند گل دوم را نیمه اول میزدیم.
اکبری ضمن تاکید براینکه در این بازی استرس کمی داشته است، بیان کرد: چون میخواستیم با تیمی بازی کنیم که فراتر از آسیا بازی می کند استرس نداشتم فقط از ورزشکارانم خواستم خودشان باشند.
وی عملکرد برانکو در فوتبال ایران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: یکی از کارهای مناسب برانکو از بین بردن بازیکن سالاری بود و در ادامه تبدیل تیم پرسپولیس به یک واحد منسجم بود .
سرمربی تیم فوتبال قشقایی خاطرنشان کرد: اگر ملی پوشان پرسپولیس در بازی حضورداشتند به طور حتم شاهد رقابت دیدنی تر بودیم و بازی زیباتر می شد.
اکبری سپس عنوان کرد: خداراشکر که این تیم متعلق به ترک زبان های قشقایی ایران است که هرجا می رویم ما را حمایت میکنند و به بازیکنان انگیزه می دهند.
اکبری ضمن ابراز خرسندی از حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه حافظیه تصریح کرد: درگذشته زمان بازی استقلال و پرسپولیس شاید درصد کمی از ورزشگاه درشیراز متعلق به تماشاگران بومی بود اما امروز نیمی از ورزشگاه حافظیهتوسط تماشاگران قشقایی پرشد که این استقبال نشان می دهدکم کم شیراز نیز مانند انزلی، بوشهر ، تبریز دارد به جایگاهی میرسد که تیم های بومی در شهر خودشان غریب نیستند.

نظرات بینندگان