کد خبر: ۹۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۵

پیام تبریک رئیس سازمان بسیج ورزشکاران فارس به تیم فوتبال قشقایی

سرهنگ پاسدار رسول فلاح طی پیامی موفقیت تیم فوتبال قشقایی شیراز در مسابقات جام حذفی فوتبال کشور را تبریک گفت.

به گزارش شیرازه فلاح با تبریک پیروزی جوانان با انگیزه قشقایی بر پرسپولیس تهران اظهار داشت: باید به داشتن چنین جوانان مستعد و با تلاش و پشتکاری افتخار کرد. بازیکنان با انگیزه قشقایی شیراز با داشتن کمترین بضاعت و امکانات اما همت بلند توانستند دل مردم استان فارس و ایل بزرگ قشقایی را شاد کنند.
وی افزود: باشگاه قشقایی به تمام معنا یک تیم ارزشی و ورزشی است و جای تقدیر و تشکر دارد از مسئولین، بازیکنان و کادر فنی این باشگاه که توانستند در چنین سطحی در مقابل ستاره های پر آوازه پرسپولیس چنین بازی زیبایی ارائه دهند و در نهایت با شکست این تیم متول تهرانی، دل مردم فارس و ایل محترم قشقایی را شاد کنند.
سرهنگ فلاح که دیروز جهت حمایت از فوتبال شیراز در ورزشگاه حافظیه حضور یافته بود خاطر نشان ساخت: شاید کمتر کسی توقع این پیروزی را از جوانان قشقایی داشت، اما آنها با همت بلند و غیرت و تعصب توانستند به این امر مهم دست یابند.
لازم به ذکر است که سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس و بسیج ورزشکاران ناحیه بقیه الله(عج) شیراز همزمان با بازی تیم های قشقایی و پرسپولیس در اقدامی فرهنگی و ارزشی بنری بسیار بزرگ با عنوان "یا قمر بنی هاشم" در ورزشگاه نصب کرده بودند.


نظرات بینندگان