کد خبر: ۹۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی کازرون:

40 درصد افزایش مبارزه با قاچاق کالا داشتیم

فرمانده انتظامی کازرون در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در کازرون گفت: در مبارزه با قاچاق در شهرستان کازرون آمارها افزایش 40 درصدی را نشان می‌‎دهد.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، فرمانده انتظامی کازرون در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهر که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد گفت: در مبارزه با قاچاق در شهرستان کازرون افزایش عملکرد داشته ایم.

سرهنگ رجبعلی رزمجویی افزود: آمارها بیانگرافزایش 40 درصدی مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان کازرون است.


رزمجویی ادامه داد: امروز که دشمن با ادوات سخت درصحنه‌های جنگ در مقابل اقتدار نیروهای مسلح کشورمان شکست خورده با جنگ فرهنگی وارد شده است که ضمن هوشیاری وظیفه نیروی انتظامی علاوه بر ایجاد امنیت در مقابل تهاجم فرهنگی سنگین تر است.


در این مراسم حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون نیز گفت: امروز ایجاد امنیت و آرامش برای کشور جهاد فی سبیل الله است چون تمام تلاش دشمن این است که این امنیت و آرامش را مخدوش کند.


امام جمعه کازرون خاطرنشان کرد: تفاوت پلیس کشورما با سایر کشورها در این است که لباس پلیس ما لباس مقدسی است و مردم به پلیس احترام می گذارند. اعتماد مردم بزرگ ترین سرمایه نیروی انتظامی است. نیروی انتطامی بدون همکاری مردم موفق نیست.

برچسب ها: کازرون ، صبحگاه ، قاچاق
نظرات بینندگان