کد خبر: ۹۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵

قهرمانی تیم شیراز در مسابقات کونگ فو توآ

تیم شیراز در مسابقات کونگ فو توآ بانوان فارس قهرمان شد.
به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، نایب رئیس کمیته کونگ فو توآ فارس گفت: در این رقابت ها که با حضور  130 ورزشکار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان در بخش «ممای» سلاح سرد و دفاع شخصی برگزار شد، تیم شیراز برسکوی نخست ایستاد ، تیم سپیدان دوم و تیم نورآباد ممسنی سوم شد.
نجمه قبادی افزود: در بخش نونهالان فاطمه گنجی، ملینا زارع و زهرا روستا در خط یک عناوین اول تا سوم را بدست آوردند و در قسمت خط دو حنانه دهقان قهرمان شد.
وی افزود: در رده نوجوانان، زهرا زارع ، سارا ملایی و بیتا بهرامی مقام اول تا سوم خط یک را از آن خود کردند و در خط دو فاطمه مکلا و زهرا زارع برتر شدند.
نایب رئیس کمیته کونگ فو توآی فارس گفت: در رده نوجوانان خط سه راضیه فرد متقی، مرجان کوهی و زهرا زارع، به ترتیب مقام اول تا سوم را ازآن خود کردند و در خط پنج راضیه فرد متقی برجایگاه نخست ایستاد.
وی افزود: در قسمت جوانان خط یک فاطمه جعفری، آیلار شفیعی و هانیه قنبری نفرات اول تا سوم معرفی شدند، در خط دو  زهرا ملایی و آیسودا شفیعی برتر شدند،  در خط سه  کیانا اسکندری و در خط چهار، زهرا جلیلی و هانیه افشاربه ترتیب اول و دوم شدند.
نجمه قبادی گفت: در رده بزرگسالان مرضیه نجفی ، هانیه همراهی و مرضیه شیدایی به ترتیب اول تا سوم شدند و در قسمت سلاح ،مینا بهزادی از نورآباد اول شد.  

نظرات بینندگان