کد خبر: ۹۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵

معرفی بخشدار مرکزی بوانات پس از 4 ماه

در جلسه شورای اداری شهرستان بوانات از زحمات حسینی و کاظمی بخشداران بخش مرکزی و مزایجان این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش شیرازه به نقل از  حرف رسا جلسه شورای اداری شهرستان بوانات با حضور هاشمس مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری، فرماندار، ائمه جمعه و مسئولین اداران در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه از زحمات آقایان مهدی حسینی در سمت بخشدار مرکزی و محمد کاظمی بخشدار بخش مزایجان شهرستان قدردانی شد و آقایان منصور سبزی بعنوان بخشدار بخش مرکزی بوانات و  عبدالله بانشی بعنوان بخشدار بخش مزایجان شهرستان بوانات معرفی و حکم خود را دریافت کردند.

محمد اسداللهی فرماندار بوانات در ابتدای جلسه در خصوص  اجرای سرشماری نفوس و مسکن بصورت اینترنتی که از سوم مهر ماه شروع شده است، مطالبی بیان نمود و گفت: امیدواریم تمامی مردم با شرکت و ثبت نام در این سرشماری که نقش بسیار زیادی در توسعه و پیشرفت شهرستان دارد ما را یاری نمایند.

محمد اسداللهی همچنین با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از خدمات خوب فرماندهی انتظامی شهرستان در خصوص نظم و امنیت تشکر کرد.

هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گزارشی از خدمات دولت تدبیر و امید ارائه داد و گفت: با توجه به شرایط نامناسب مالی اما خدمات قابل ملاحضه ای در شهرستان بوانات انجام شده است.



برچسب ها: تودیع ، معارفه ، سیاسی
نظرات بینندگان