کد خبر: ۹۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵

حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حرم مطهر احمد بن موسی(ع)

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه سفر به شیراز با حضور در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) ضمن زیارت ضریح سید السادات الاعاظم اخمد بن موسی الکاظم(ع) با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز و تولیت آستان احمدی و محمدی دیدار کرد.

به گزارش شیرازه، در این دیدار که در محیطی معنوی و همراه با زیارت سردار با صلابت سپاه از حرم مطهر احمد بن موسی(ع) برگزار شد آیت الله سید علی اصغر دستغیب  خطاب به محسن رضایی گفت: بسیار خوشحالیم که شما را بار دیگر در لباس سبز پاسداری می ‌بینیم، نام شما دفاع مقدس را تداعی می‌کند و یاد دفاع مقدس هم نام شما را برای مردم تداعی می ‌کند.

در ادامه سردار محسن رضایی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در شیراز و زیارت حرم حضرت احمد بن موسی(ع) همچنین ملاقات با آیت الله دستغیب و آیت الله ایمانی طی سخنانی گفت: لباس من پاسداری از انقلاب است. لباس سبز را مدتی به دلیل دغدغه‌ای که در موضوع اقتصاد داشتم، به‌طور موقت از تن بیرون آوردم تا بتوانم با در اختیار گرفتن دولت، انقلاب را از گردنه اقتصاد عبور دهم. بعد از دفاع مقدس به نتیجه رسیده بودم که تهدید، بعد از جنگ تحمیلی در اقتصاد خواهد بود. اما دو سال پیش تکلیف خود را در تقویت اقتدار نظام و رهبری دیدم ولذا با کسب اجازه از محضر فرمانده کل قوا، دوباره این لباس را بر تن کردم. من هر جا احساس خطر برای انقلاب و نظام و کشورم داشته باشم آن‌جا حاضر می‌شوم.

در این دیدار که سردار غیاثی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی می‌کرد، دکتر رضایی به سابقه فعالیت‌های آیت الله ایمانی در شهرهای کازرون و بوشهر اشاره کرد و گفت: نیروهای انقلاب، قدردان حضور و اقدامات شما در این استان هستند.

در ادامه این دیدار، پس از رایزنی پیرامون مسائل منطقه‌ای و استانی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت همراه، نماز ظهر و عصر را به امامت آیت‌الله ایمانی اقامه کردند.

سردار رضایی همچنین ضمن تحقیق و پرس و جو در خصوص فعالیت های حوزه علمیه رضویه شیراز  نسبت به پیشرفت های این حوزه علمیه ابراز خشنودی کرد و در ادامه در جمع طلاب حوزه علمیه رضویه شیراز حضور یافت و به گفت و گو با طلاب علوم دینی پرداخت.


نظرات بینندگان