کد خبر: ۹۷۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
فرمانده سپاه فراشبند:

تنها دلخوشی کودکان جنگ زده یمنی؛ تجمع عظیم شیعیان در اربعین حسینی است

فرمانده سپاه فراشبند گفت: امروز تمامی کودکانی که در یمن و بحرین و... زیر رگبار گلوله های دشمنان اسلام به خون کشیده می شوند تنها دلخوشیشان اربعین است که تمام دنیای شیعه به سوی کربلا می روند.

به گزارش شیرازه به نقل ازنخل بیدار، سرگرد پاسدار علیرضا محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند در جلسه شورای اداری شهرستان فراشبند تفکر مولا علی(ع) را تفکر تمام دنیای اسلام خواند وگفت: امروز تمام دنیای اسلام به جنگ تمام تفکر ابوسفیانی رفته و با نگاهی به منطقه و کشورهای در حال جنگ خواهیم دید که در هیچ جای دنیا جنگ نیست الی در کشورهایی که شیعه نشین اند و دنیای کفر همت بسته اند تفکر شیعی را از بین ببرند.

محمدی جنگ های امروز کشور های شیعی با استکبار و حامیان آنها را به نوعی جنگ جهانی، ولی از نوعی دیگر خواند و افزود: امروز تفکر علی یکطرف است و تمام دنیای استکبار یکطرف. امروز شیعه حامی میخواهد، قدرت می خواهد و باید به آن کمک کنیم.

وی با اشاره به همایش عظیم اربعین و تجمع عظیم شیعیان جهان در پیاده روی حماسی این روز بیان داشت: امروز تمامی کودکانی که در یمن و بحرین و... زیر رگبار گلوله های دشمنان اسلام به خون کشیده می شوند تنها دلخوشیشان اربعین است که تمام دنیای شیعه به سوی کربلا می روند.

سرگرد محمدی ضمن تقدیر از افرادی که سال گذشته در برپایی موکب اربعین در کربلا کمک نموند خاطرنشان کرد: سال گذشته روزانه بیش از 30 هزار نفر در شلمچه ود ر کربلای معلی از کمک های مردم استان فارس بهره بردند و بزرگترین موکب در بین استان های کشور متعلق به استان ما بود.

وی افزود: سال گذشته مردم متدین و ولایتمدار شهرستان فراشبند با کمک های مالی و جنسی خود رتبه چهارم را در استان فارس به خود اختصاص دادند که امیدواریم امسال نیز با سخاوت سال گذشته و چه بسا بیشتر به این راهپیمایی عظیم شیعی کمک نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند در ادامه ازمسئولین ادارات و دستگاه های دولتی نیز خواست تا از کارمندان خود بخواهند  که در حد توان خود به این موکب کمک نمایند.

 


نظرات بینندگان