کد خبر: ۹۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
همزمان با آغاز ماه محرم؛

اعزام اولین کاروان راهیان نور با حضور بیش از 102 دانش آموز لامردی

معاون پرورشی آموزش و پرورش لامرد گفت: بیش از 102 دانش آموز دختر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش شیرازه به نقل از لامــــرود؛ بهرام حسین زاده در خصوص اولین اعزام دانش  آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سال تحصیلی 95 – 96  به خبرنگار لامرود گفت: 102 دانش آموز دختر به همراه راویان ، مربیان و خادم الشهدا به مدت 4 روز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش لامرد آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت را هدف این اردو ها دانست و ابراز کرد: شناخت اهداف انقلاب و دفاع مقدس از مهم ترین اهداف برپایی اردو های راهیان نور بویژه نسل جوان و نواجوان است.
وی با بیان اینکه برپایی اردو های راهیان نور برای قشر جوان اهمیت و ضرورت بسیاری دارد، خاطر نشان کرد: این اردو ها به دلیل انتقال فرهنگ ایثار ، شهادت و جهاد به نسل سومی ها ، دارای اهمیت بسیار بالایی ایست.


مسئول سازمان دانش آموزی لامرد پاسداری از ارزش های دفاع مقدس را موجب ارتقای نوع نگاه در جوانان برشمرد و افزود: این امر موجب تحول و دگرگونی در اخلاق، نگرش و کردار در جوانان و نوجوانان می شود.


حسین زاده زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان و آشنایی آنها با تاریخ، فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس از اهداف دیگر این اردو ها دانست و اظهار کرد: یکی از اثرات مفید و مطلوب این اردو ها ، تقویت روحیه معنوی و نهادینه کردن فرهنگ و اخلاق مرتبط با آموزه های دینی است.
نظرات بینندگان