کد خبر: ۹۷۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
رئیس انجمن هنرهای تجسمی لامرد خبر داد:

راه اندازی اولین گالری و نگارخانه با همت خیراندیش در شهر لامرد

رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لامرد از راه اندازی گالری و نگارخانه در شهر لامرد خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از لامـــــرود؛ سلمان هاشم پور در گفتگو با خبرنگار لامرود با اشاره به نیاز ضروری هنرمندان به یک گالری در شهر لامرد اظهار داشت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل فراوان هنرمندان شهرستان در خلق آثار هنری و همچنین تجربه برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و دسته جمعی، نیاز به احداث و راه اندازی یک گالری و نگارخانه در شهر لامرد به شدت احساس می شد.


رئیس انجمن هنرهای تجسمی لامرد افزود: با رایزنی های صورت گرفته با مسئولین هتل قصر امیریه و با مساعدت و همکاری و همراهی خیر ارجمند حاج موسی امیری و فرزند ارشد ایشان سالن 120 متر مربعی در این مجموعه در اختیار انجمن برای راه اندازی گالری و نگارخانه قرار گرفته است.


وی افزود: با راه اندازی و احداث این گالری، هنرمندان عزیز در رشته های مختلف هنری می توانند آثار خود را در معرض دید علاقمندان قرار دهند.


رییس انجمن هنرهای تجسمی ادامه داد: لازم است این اقدام ارزشمند خیر عزیز حاج موسی امیری مورد توجه دیگر خیراندیشان قرار گیرد تا زمینه ی همکاری های بعدی هنرمندان با خیرین ایجاد شود.


هاشم پور همچنین خاطر نشان کرد: افتتاحیه این گالری با برپایی آثاری از شهید بزرگوار سردار قنبر اسدپور همراه خواهد بود که به زودی زمان برگزاری آن اعلام خواهد شد.
نظرات بینندگان