کد خبر: ۹۷۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

دزدی از حساب خود برای انتقام گیری

با هوشياري ماموران پلیس فتا استان پرده از راز پرونده برداشت غیر مجاز برداشته شد.

به گزارش شیرازه به نقل از رئیس پلیس فتای فارس، گفت: جوان 30 ساله شیرازی با ارائه مرجوعه قضایی به پلیس فتا فارس مدعی شد مبلغ 80 میلیون ريال به صورت اینترنتی از حسابش به صورت غیر مجاز برداشت شده است که در این راستا به یک خانم مظنون است.

سرهنگ "سيدموسي حسيني" ادامه داد: پس از تشکیل پرونده کارشناسان اقدامات فنی و تخصصی خود را جهت کشف پرونده و شناسایی متهم آغاز کردند.

وي اظهار كرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی که شاکی به آن مظنون است نامزد سابق وی می باشد که در دوران نامزدی به دفعات متعدد برای وی هدایای نقدی و غیرنقدی گران قیمت خریداری کرده است، اما پس از گذشت چندماه با توجه به اختلافات خانوادگی که بینشان به وجود می آید از یکدیگر جدا می شوند.

رئیس پلیس فتا استان فارس بيان كرد: شاکی پرونده از نامزد سابقش می خواهد تمام هدایایی که در این مدت برای وی خریداری کرده است برگرداند که وي نیز اينكار را انجام مي دهد اما وي مدعی می شود مبلغ 50 میلیون ريال دیگر از طلبش باقي مانده و نامزد قبلي وي اين ادعا را نمي پذيرد.

سرهنگ حسيني افزود: شاكي به علت به نتیجه نرسدیدن، اقدام به شکایت از نامزد قبلي خود مي كند اما چون نمی تواند ادعاي خود را اثبات کند، به فکر انتقام گیری از نامزد قبلي خود مي افتد.

وي ادامه داد: شاكي اين پرونده با یک نقشه شوم حساب شده و مرموز از طریق فضای مجازی اقدام به انتقال80 میلیون ریال وجه از حساب خود به حساب نامزد قبلي خود می كند و با مستند سازی و جمع آوری ادله ساختگی مدعی می شود متهم این مبلغ را از به صورت غیرمجاز از حسابش به صورت اینترنتی برداشت کرده است.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: با هوشیاری ماموران پلیس فتا مجرم واقعی كه همان فرد شاكي بود شناسایی و به مراجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ حسینی با بیان این که بعضی از متهمان بدون اطلاع از قوانین و مقررات حاکم بر فضای مجازی و با این تصور که گمان می کنند هیچ گاه شناسایی نمی شود، این محیط را برای انجام اعمال مجرمانه خود مناسب می دانند، قافل از این که کارشناسان و افسران جوان پلیس فتا با هوشیاری کامل و با رصد و نظارت خود، امنیت نسبی این حوزه را برقرار کرده اند.

نظرات بینندگان