کد خبر: ۹۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۵
مدیرکل صدا و سیمای فارس:

برنامه های صدا و سیما با حضور مستقیم مردم تولید و پخش می شود

مدیرکل صدا و سیمای فارس گفت: سیاست مخاطب محوری و توجه به حضور مردم در برنامه های صدا وسیمای فارس در دستور کار رسانه استانی است.

به گزارش شیرازه، سید تقی سهرابی با اعلام اینکه در 6 ماه گذشته افزون بر 15 هزار نفر ناظر مستقیم تولید و پخش برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی مرکز فارس بودند، گفت: سیاست مخاطب محوری و توجه به حضور مردم در برنامه های صدا و سیمای فارس در دستور کار رسانه استانی است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون افزون بر 30 هزار نفر در برنامه شب پارسی حضور داشته اند، افزود: در این مدت برنامه های شب فیروزه ای با 10 هزار نفر، کودک و نوجوان با 12 هزار نفر و صبح دلگشا با 3 هزار نفر رکورد دار حضور مردم در برنامه بوده اند.

سهرابی با اشاره به نقش مطلوب حضور مردم در هنگام تولید و پخش برنامه ها تصریح کرد : در برنامه هایی که مردم همراه با برنامه سازان هستند پیام های تولید شده فاخرتر و برنامه از نشاط ویژه ای برخوردار است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس مردم فارس را علاقه مند به رسانی ملی و مخاطبان با انگیزه و دارای سواد رسانه ای خیلی خوب توصیف کرد و گفت: این مرکز از هرگونه ایده و طرحی که به تولید برنامه های در شأن مردم استان توسط صدا و سیما کمک کند استقبال می کند.

سهرابی رویکرد جدید صدا وسیما را توجه به فضای مجازی در تولیدات رسانه ای اعلام کرد و افزود: صدا وسیما فضای مجازی را فرصتی خیلی خوب برای خود و مخاطبان تلقی می کند که با استفاده از آن کیفیت برنامه ها افزون و مشارکت مردم در تولیدات رسانه ای به صورت چشمگیری بالا می رود.

وی در انتها از همه کسانی که به فعالیت رسانه ای علاقه مند هستند دعوت کرد که تولیدات رسانه ای خود در فضای مجازی را در معرض دید و قضاوت سایر هم استانی ها قرار دهند و با استفاده از ظرفیت های در اختیار، صدا و سیما را در پیگیری مطالبات خود یاری رسانند.

نظرات بینندگان