کد خبر: ۹۸۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۵
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در بیانیه ای در واکنش به جنایت ال سعود :

سازمان های بین المللی بازیچه سیاست استکبار شده اند

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در بیانیه ای در واکنش به جنایت ال سعود گفت: امروز شاهد آنیم که سازمان های بین المللی مرتبط با این مسائل، با بی خاصیتی تمام بازیچه سیاست های استکباری چند قلدر ظالم و حیات خلوت آنان شده است.
به گزارش شیرازه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در خصوص جنایات اخیر عربستان در یمن بیانیه ای صادر کردند.
متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
" و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ"
' و آنان كه ظلم و ستم كردند به زودی خواهند دانست كه به چه كیفرگاهی باز می گردند.'

سلام خدا بر حسین؛ سلام بر یاران حسین و سلام بر فرزندان حسین.
و سلام بر همه مجاهدین و مبارزین عالم که در پهنه تاریخ با نثار بالاترین سرمایه های وجودی شان، راه حرکت و جهاد علیه ظلم ظالمان و طاغوت طاغوتیان را باز کردند و با حماسه های الهی انسانی شان این راه را تا طلوع خورشید حق و عدالت، بیمه ساختند.
بیش از یک سال و نیم است که حکومت حقیر آل سعود با همکاری همپیمانان حقیرتر منطقه ایش، با اشاره و میدان داری آمریکا و اسراییل به مردم مظلوم یمن حمله ور شده است و خون هزاران انسان بی دفاع را به ناحق بر زمین ریخته اند. اقدام وحشیانه اخیر این حکومت عقب مانده در بمباران یک مراسم ترحیم با کشته و زخمی شدن بیش از هفت صد نفر مظلوم، بیش از همان زمان دیگری نشان می دهد که  نفس های این حکومت مظلوم کش، به شماره افتاده است. از دیگر سو این عمل جنایتکارانه، رسوایی آشکار برای آنانی ست که دنیا را با شعارهای دروغین خود سال ها فریفته اند. این قبیل رفتارهای غیر عاقلانه که از تغییر محاسبات و حیرانی سردمداران آنان خبر می دهد باعث می شود که عن قریب ملت های آزادی خواه جهانی نسبت به یک جبهه واحد مستکبر جهانی متحد شوند و دست های چدنی سرمایه
سالاران جهانی را برای همیشه خرد و نابود نمایند.
امروز شاهد آنیم که سازمان های بین المللی مرتبط با این مسائل، با بی خاصیتی تمام بازیچه سیاست های استکباری چند قلدر ظالم و حیات خلوت آنان شده است. این نیز گواه دیگری ست که رودخانه خروشان مردم حق خواه جهانی با دل بریدن از نهاد ها و سازمان های قلابی می بایست با رسیدن به هم و ایجاد موجی از مبارزه و حق خواهی طومار این جنایت کاران جهانی را در هم کوبند.
مسئولین جمهوری اسلامی نیز می بایست علی رغم موضع گیری به موقع و قاطع برای حراست از اسلام راستین در مقابل اسلام سعودی در مجامع بین المللی، تلاش لازم را انجام دهند تا بیش از این، اسلام از دست این منافقان ظالم ضربه نبیند.
در آخر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز به عنوان بخشی از بدنه جنبش دانشجویی، برترین سلام ها و درود های خود را به همه مجاهدین و مبارزین جهانی در اقصی نقاط عالم؛ خاصه برادران و خواهران مبارزش در انصارالله یمن می فرستد و درین ماه تجلی عشق و مبارزه برای پیروزی نهایی آنان دعا خواهد کرد.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز
نظرات بینندگان