کد خبر: ۹۸۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۴ - ۲۰ مهر ۱۳۹۵
ایران 1 - کره جنوبی 0

صدرنشینی ایران در پایان روز چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی+تصاویر

چهارمین بازی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره آسیا امروز پیگیری شد و در مهمترین دیدار تیم ملی ایران با یک گل کره جنوبی را شکست داد.
به گزارش شیرازه ایران با نمایشی قدرتمندانه در ورزشگاه آزادی موفق شد کره را با گل سردار آزمون در نیمه اول بازی شکست دهد و با کسب هر 6 امتیاز دیدارهای روبه‌رو با مدعیان صدرنشین گروه خود شود.  این مسابقه شاید بهترین  بازی تیم ملی تحت رهبری کی روش در دوران حضور وی در ایران بود، مسابقه‌ای که بدون خلق حتی یک موقعیت روی دروازه ایران به اتمام رسید تا سفیدپوشان با 10 امتیاز صدرنشین گروه A مقدماتی جام جهانی روسیه بشود.

تیم ملی ایران:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، سیدجلال حسینی، رامین رضاییان و میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، احسان حاجی صفی، اشکان دژاگه، وحید امیری و علیرضا جهانبخش(82 مهدی طارمی) و سردار آزمون(85 آندرانیک تیموریان)
سرمربی: کارلوس کی روش


تیم ملی کره جنوبی:
کیم سئونگ جیو، او جائه سوک، کیم کی هی، کواک تای وی، سون هونگ مین، کیم بو کیونگ(77 هو جا چئول)، جی دونگ ون، هانگ کوک یانک(46 هانگ چول)، کی سونگ یونگ، لی چونگ یانگ(67 کیم چین هوک) و یانگ هیونگ سو
سرمربی: اولی اشتیلیکه


شرح گل:
ایران 1 کره جنوبی 0 (دقیقه 24، سردار آزمون): حرکت ترکیبی دیدنی ملی پوشان گل اول را برای ایران به همراه داشت، توپی که از دفاع به زمین کره فرستاده شد به جهانبخش رسید و او نیز خیلی سریع رضاییان را راه انداخت و مدافع راست ایران نیز پاس فوق العاده ای به آزمون داد تا او با ضربه ای نوک پا به صورت فرصت طلبانه و فوق العاده ای دروازه کره را باز کند.


اتفاق ویژه:

تیم کی روش در دیدار با تیم های آسیایی 750 دقیقه کلین شیت داشته است که این آمار عجیب و فوق العاده است. آنها حتی یک شوت به دروازه بیرانوند نزدند.

  

صدرنشینی ایران در پایان روز چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی

صدرنشینی ایران در پایان روز چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی

صدرنشینی ایران در پایان روز چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی

نظرات بینندگان