کد خبر: ۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۸۹

لیست ترور فعالان رسانه ای اصولگرا

در لیست ترور موسوم به \"شکارچی سبز\" نامهای دکتر وحید یامین پور ، محمد سرشار، سهیل کریمی، پیام فضلی نژاد، تقی دژاکام، میثم محمد حسنی، حسین قدیانی، حامد طالبی، سید شهاب الدین واجدی، مهدی نیکخواه و . . . قرار دارد . همچنین نام محسن مهدیان، علیرضا معاف و سید حسین علوی در دیگر لیستهای ترور فتنه سبز آمده است .

در 20 روز گذشته در اقدامی هماهنگ 50 سایت وابسته به فتنه سبز ماسونی یک لیست ترور موسوم به شکارچی سبز شامل نام 20 نفر از چهره های سیاسی اصولگرایان را منتشر کرده است . این لیست که شامل شخصی ترین اطلاعات این چهره ها و راههای دسترسی به آنهاست در سایتهای اینترنتی مانند :"بالاترین" ، "شکارچی سبز" و . . . قرار گرفته و صراحتا از اعضا و هواداران گروهک جنبش سبز خواسته تا این افراد را پس از شناسایی ، ترور (شکار) کنند .

در لیست ترور جنبش سبز نام "دکتر وحید یامین پور" مجری برنامه اثرگذار "دیروز، امروز، فردا" قرار دارد . یامین پور دارای دکترای حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) است و در سالیان گذشته در حوزه تئوری پردازی برای انقلاب اسلامی فعال بوده است اما در این لیست ترور "یکی از مزدوران رسانه ای جمهوری اسلامی" نام گرفته و تعدادی از شماره تلفن ها و ایمیل های وی منتشر شده است .
همچنین در لیست ترور نویسندگان اصولگرا نام  "پیام فضلی نژاد" پژوهشگر ارشد موسسه کیهان قرار دارد و زیر نام وی نوشته : "او از برجسته ترین عناصر پشت پرده پروژه های پرونده سازی و نویسنده کتاب پر فروش شوالیه های ناتوی فرهنگی برای فعالان سیاسی - مطبوعاتی است . نامبرده همچنین یکی از بازجویان متهمان سیاسی - مطبوعاتی و دست پرورده و جانشین بر حق حسین شریعتمداری می باشد . او در اسفند 1388 مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه سر مصدوم شد ولی جان سالم به در برد."در این لیست آدرس منزل و تلفنهای شخصی فضلی نژاد برای دسترسی به وی منتشر شده است .
یکی دیگر از چهره های برجسته لیست موسوم به شکارچی سبز، "حسین قدیانی" نویسنده متعهد و طنز پرداز پرمخاطب جبهه اصولگرایی است که آدرس منزل وی منتشر شده است . قدیانی از سالیان گذشته یکی از نویسندگان روزنامه های اصولگرایی همچون کیهان و وطن امروز است که با نوشته های خود جریان فتنه را رسوار کرده است .
 
 
 
سهیل کریمی (مستند ساز متعهد و موسس کانون مستند سازان جهادی) ، سید شهاب الدین واجدی (عکاس مسلمان و از فعالان برجسته اصولگرا که در راهپیمایی غیر قانونی 25 بهمن هدف حمله سبزها قرار گرفت) ، محمد صالح مفتاح (عضو شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی و از فعالان سیاسی اصولگرا) ، حامد طالبی (دبیر سرویس سیاسی سایت مشرق و نویسنده اصولگرا) نیز از دیگر چهره های لیست ترور موسوم به "شکارچی سبز" هستند . 
"محمد سرشار" که مسئول کانون اندیشه جوان است و سالها در حوزه نظریه پردازی برای انقلاب اسلامی فعال بوده است و صرفا یک شخصیت فکری - فرهنگی به شمار می رود به عنوان "یکی از عوامل شستشوی مغزی جوانان" معرفی شده و به همین خاطر برخورد فیزیکی با وی توصیه شده است .
"تقی دژاکام" دبیر سرویس شهرستانهای روزنامه کیهان که بیش از 20 سال است به عنوان مدرس روزنامه نگاری در محافل مختلف به تدریس و تحقیق مشغول است یکی دیگر از افراد این لیست ترور می باشد .
اما نکته شگفت انگیز اینکه اعضا گروهک ماسونی جنبش سبز در لیست ترور خود نام هنرمندان سرشناسی مانند "میثم محمد حسنی" را نیز آورده اند. محمد حسنی ، طراح و گرافیست ومدیر سایت " دوئل" است که پوستر ها و طرح های وی پس از فتنه با استقبال فراوان مردم روبرو شده است.
حسن میثمی (از اعضای موسس شورای هماهنگی فعالان سایبری و از خبرنگاران تاثیرگذار در جبهه ی اصولگرایی)، روح الله مهدوی، مهدی خانعلی زاده (از نویسندگان روزنامه ی ایران و وبلاگ نویس فعال ارزشی) و مهدی نیک خواه (مدیر سایت بچه های قم و روز نامه نگار ) نیز از جمله چهره های لیست ترور "شکارچی سبز" هستند که اطلاعات شخصی، تلفن ها و آدرس محل سکونتشان منتشر شده است.
اخباری که از دیگر لیست های تروری که از محفل تروریستی گروهک ماسونی جنبش سبز به دست آمده نام مدیران مسئول و سردبیران رسانه های تاثیر گذار مانند علیرضا معاف (سردبیر هفته نامه 9 دی) محسن مهدیان (مدیر مسئول سایت جهان نیوز) ، سید حسین علوی ( مدیر مسئول صراط نیوز) ، احسان صالحی و میثم نیلی (مدیران سایت رجا نیوز) ، مهدی محمدی (سرمقاله نویس و دبیر سرویس سیاسی روزنامه ی کیهان) و ... آمده است.
گفتنیست لیست موسوم به "شکارچی سبز" شامل چهره ها و شخصیت های فعال جبهه ی اصولگرایی است که نقش فعالی در افشای فتنه سبز دارند و لیست های دیگری نیز شامل سیاست مداران و مسئولان دولتی جمهوری اسلامی منتشر شده است.
به نظر می رسد با توجه به اینکه  نویسندگانی مانند پیام فضلی نژاد و هنرمندانی مانند شهاب الدین واجدی در ماههای گذشته هدف ترور و حملات هواداران فتنه سبز قرار گرفتند، مسئولان امنیتی کشور باید تدابیر ویژه ای را برای حفاظت از این چهره های سیاسی - مطبوعاتی اتخاذ کنند.
انتهای پیام/70
نظرات بینندگان