کد خبر: ۹۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۵
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان گفت :

انجام عمل های جراحی مختلف در سپیدان

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان از انجام عمل های جراحی مختلف در این بیمارستان خبر داد .

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون مسعود عابدرئیس بیمارستان امام حسین (ع)  در گفتگوباخبرنگارما با تایید این خبر گفت : با توجه به امکانات کامل و استاندارد در بخش اتاق عمل بیمارستان امام حسین (ع) و حضور پزشکان متخصص و مجرب عمل های جراحی مختلف در این بیمارستان انجام می شود.

وی افزود : بخش اتاق عمل بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان دارای سه اتاق عمل است که 2 اتاق عمل به صورت فعال می باشد و بیشتر عمل های روز کشور با جدیدترین شیوه های پزشکی در این بخش انجام می شود.

 وی با  اشاره به تجهیزات کامل و استاندارد بخش اتاق عمل بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان اضافه کرد : این بخش هیچ کمبود تجهیزاتی برای انجام عمل های جراحی مختلف ندارد .

وی ادامه داد : در این بخش تمامی عمل های زنان ، جراحی های عمومی مانند (کیسه صفرا ، هرنیا ، آپاندیس)  ، ارتوپد مانند (فیکس و شکستگی ،ACL ، تعویض مفصل زانو)  ، عمل جراحی ent ( گوش ، حلق و بینی ) ، عمل های چشمی ( آب مروارید بدون بخیه و با بخیه ، گل مژه ، ناخنک ) ، عمل زیبایی بینی و عمل انحراف بینی انجام می شود .

 عابد در خصوص عمل های ارتوپدی  ACL (رباط های پشت پا ) و تعویض مفصل زانو که در بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان انجام می شود اضافه کرد : با توجه به حساسیت این عمل ها باید اتاق عمل شرایط کاملاً سیف و استاندارد داشته باشد که این عمل ها از سال 1390 تا کنون در بیمارستان امام حسین در یک محیط کاملاً استاندارد و بی خطر انجام می شود و این در حالی است که تعداد کمی از شهرستان استان فارس می توانند این عمل را انجام دهند .

وی در پایان  اضافه کرد : کارکنان بخش اتاق عمل در دو شیفت صبح و عصر در محل کار خود حضور دارند و  در روزهای تعطیل  به صورت آنکال  آماده ارائه خدمات به بیماران محترم می باشد .

برچسب ها: جراحی ، مسعود ، بیمارستان
نظرات بینندگان