کد خبر: ۹۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس:

شهرستان ارسنجان در سرشماری نفوس و مسکن استان فارس پیشتاز است

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس گفت: طبق آخرین آمار به دست آمده در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 در استان فارس شهرستان ارسنجان با 53.83 درصد پیشتاز مشارکت در این طرح است.

ساسان تاجگردون در گفتگو با خبرنگار شیرازه، ابراز داشت: بعد از شهرستان ارسنجان شهرستان رستم با 53.68 درصد و شهرستان خنج با 50.97 درصد مشارکت در رده های بعدی قرار دارند.

وی با بیان این که شهرستان شیراز با مشارکت 16.89 مشارکت در رده آخر قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به تمدید اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن که تا سه شنبه 27 مهرماه ادامه دارد، خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس در ادامه بیان داشت: خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل، آن را ارایه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نباشد.

تاجگردون خاطر نشان کرد : بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه سال جاری و نتایج تفصیلی آن مرداد سال 1396 منتشر می شود.

وی اظهار اميدواري كرد: با تمديد اين مهلت، جايگاه شهرستان هايي مانند شيراز، مرودشت، فيروزآباد و... كه مشاركت كمتري در اين خصوص داشتند بهبود پيدا كرده و اين موضوع سبب شود كه رتبه هاي بالاي كشوري را برای استانمان به ارمغان بیاوریم.

نظرات بینندگان