کد خبر: ۹۸۳۳۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۵

آقای وزیر استعفای شما پذیرفته می شود/ جشن هالووین و دیزنی هم به کنسرت ها اضافه کنید

در پی اظهار نگرانی و مخالفت برخی از علما و بزرگان از رفتارهای ناهنجار و کنسرت ها در قم و مشهد در شبکه های اجتماعی شیراز، اطلاعیه ای منتشر گردیده که خبر از برگزاری جشن هالووین در خانه بازی دیزنی می دهد.

به گزارش شیرازه، در پی تماس خبرنگار ما با مدیر اجرایی این برنامه وی گفت: این جشن صرفا مخصوص کودکان سه تا یازده ساله دختر اعلام شده و کودکان ملزم به پوشیدن لباس مخصوص پرنسس السا برای حضور در جشن کلوپ دیزنی می باشد.

همچنین وی افزود: جشن هالوین توسط شعبه ایرانی دیزنی به صورت خصوصی برگزار میگردد و متقاضیان با پرداخت غیرحضوری هزینه جشن به مبلغ هر نفر پنجاه هزارتومان بلیط حضور را دریافت نمیاد.

یک کارشناس فضای مجازی و فعال فرهنگی در همین رابطه گفت: دیزنی یک شرکت تولید انیمشن های مبتذل است که مستقیماً وابسته به صهیونیست ها می باشد.

یکی از مواردی که همواره در رابطه با کمپانی «والت دیزنی» مطرحشده است،وجود علائم شیطانی، ایلومیناتی، انحرافات جنسی و اخلاقی در آثار و حتی محصولات جانبی این کمپانی است .

آقای وزیر استعفای شما پذیرفته می شود/ جشن هالوین و دیزنی هم به کنسرت ها اضافه کنید

وی افزود: نکات قابل توجه در خصوص برگزاری جشن هالووین در شهر شیراز،عبارت اند از اینکه :

1- چگونه یک مجموعه خصوصی و فاقد مجوز میتواند در شبکه های اجتماعی به صورتی آشکار نسبت به فراخوان اینگونه برنامه ها اقدام نماید. اعطای نمایندگی کمپانی دیزنی در ایران در چارچوب کدام وظایف ارشاد قابل دفاع است؟

2- پس از دفاع تمام قد آقای وزیر فرهنگ از کنسرتها طبیعی است که برخی گستاخانه به خود اجازه بدهند تا در ایام محرم الحرام جشن تاجگذاری پرنس السا را برگزار نمایند.

3- آیا وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل ایشان در فارس از چنین مراسمی مطلع هستند یا خیر؟ که در صورت اول خوب است اقدامات خود را شفاف سازی نمایند و در صورت عدم اطلاع یک قصور و نقص در نظارت فرهنگی می باشد.

4- به نظر می رسد در مقطع کنونی که دولت آقای روحانی در موضوع اقتصاد و برجام نافرجام هیچ گونه موفقیتی را به دست نیاورده است طرح موضوع استعفای آقای جنتی صرفاً برای فرار از مشکلات ناشی از ضعف دولت در مسائل اقتصادی می باشد اما با وقایع اخیر استعفای ایشان پر بیراه نبوده و به نظر می رسد هر چه زودتر با استعفای ایشان موافقت گردد تا رکورد استعفای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت های مدعی اصلاحات همچنان محفوظ بماند و البته برای آقای وزیر هم عاقبت بخیری طلب میکنیم.

آقای وزیر استعفای شما پذیرفته می شود/ جشن هالوین و دیزنی هم به کنسرت ها اضافه کنید
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
0
یعنی چه چیزایی میرین پیدا میکنین واسه تخریب دولت که همه اینا باعث تقویت دولت میشه
رضا
فکر شما از جیب مریدی به شما چیزی می رسد که اینگونه از او دفاع می کنید این نفد عملکرد یک مدیر است نه یک دولت دولت در بخش فرهنگی و اقتصادی دچار یک انحراف جدی است
خادم
Canada
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
0
قبلا هم گفته ام. شما فقط یک نکته از هزاران را می بینید. موسسات فرهنگی موظف اند در چارچوب خاصی فعالیت کنند. اما امروز می بینیم ، با دایر کردن کافی شاپ ( بصورت غیرمجاز) در درون مجموعه ، نمایش فیلم های غیرمجاز و بدون نظارت محلی شده که به دور از هیاهوهای کنسرت های موسیقی ، پنهانی همان محتوا را ارایه می کنند. جشنواره نمایش را هم بگویم یا نه ؟ اینقدر درج نکنیدتا چندتا بازدید کننده مثل بنده و دو نفر دیگر را هم از دست دهید.
محمودی
برادر عزیز خبر نداری در موسسات چه کارهایی که نمی کنند این تازه بخش کوچکی از یافته های شماست اگر فرصتی دست داد به موسسه خانه هنر موسسه ای که به نام خانواده بهزاد م------ریدی است بزنید فساد و منکری را که در آنجا مشاهد خواهید کرد در هیچ موسسه ای نخواهید دید
مدیر موسسه آقای مسجدی که چندی قبل موسسه ای که قبلا به نام نیمای جنوب لارستان به شیراز منقل شد و به یک تغیر استراتزیک از بهزاد مریدی به نام آقای مسجدی منتقل شد البته سایر اعضا هیات موسس همان افراد گذشته هستند و صد البته که مریدی خود به صورا سمبیلک در موسسه و تشکیلات رسمی حضور ندارد تا شائبه کمک های مالی و تخلفات این موسسه برای همگان روشن نباشد اگر چه برای اهل فن روشن و آشکار است که موسسه خانه هنر شیراز همان موسسه نیمای جنوب به مدیریت مریدی است یک کلاهبردار حرفه ای که شیطان را سر کلاس خودش نشانده
بهروز
Canada
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
0
سلام
مدیر فعلی ارشاد فارس نه تنها از اینموضوع مطلع است که خودش مشوق اینگونه برنامه هاست. این شما و این سایت اداره کل فارس. از ابتدای سال تاحالا، چندین مناسبت مذهبی و انقلابی داشته ایم. از میلاد حضرت زهرا«س» تا رحلت حضرت امام و هفته دفاع مقدس وووووو تا محرم . ببینید اداره ارشاد یک برنامه در این رابطه برگزار کرده است . سایت ارشاد آکنده است از برنامه هایی که افراد دیگر آنرا برگزار کرده اندو هیچ ارتباطی به اداره ارشاد فارس و شیراز ندارد. ولی دریغ از یک برنامه دست و حسابی . منصفانه بگویم ، در رحلت حضرت امام ، در دروازه قرآن چند پوستر و کتابچه توضیع شد.(آنهم ازز ترس بخاطر حضور استاندار فارس در آن غرفه بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
0
دست مريزاد، خدا قوتتان دهد.
با توجه به دغدغه هاي اخير مقام معظم رهبري درباره ولنگاري فرهنگي بايد با اين موارد برخورد قاطع شود.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
0
وقتی یک انسان بی تقوا و لامذهب و ناجوانمرد داعیه دار فرهنگ و هنر استان فارس مهد تمدن و فرهنگ اسلامی ایران و سومین حرم اهلبیت باشد داشتن انتظاری از این بالاتر کمی دور از انتظار است اگر لختی دیگر نماینده ولی فقیه ،استاندار فارس و بزرگان و دلسوزان تامل و درنگ کنند شاهد برپایی شوهای مختلط و سرو مشروبات هم خواهند بود و آن روز دیگر راهی برای بازگشت وجود ندارد
فرهنگ در حال نابودی است بشتابید بشتابید
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
0
هنوز کجایش را دیده اید ؟ خدا را شکر که دو ماه محرم و صفر خبری نیست .
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
0
هنوز کجایش را دیده اید ؟ خدا را شکر که دو ماه محرم و صفر خبری نیست .
جمشیدی نژاد
Netherlands
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
0
سری به برخی مراکز فرهنگی اعم از آموزشگاه ها و موسسات بزنید ببینید آزادانه و بدون نظارت چه ها که نمی کنند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵
0
واقعا انسانیت فراموش شده و برخی فقط نام اسلامو یدک میکشند خدا به ره راست هدایتمون کنه ان شاءالله