کد خبر: ۹۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵

نهمین جلسه کار گروه ستاد رفع موانع تولید شهرستان سپیدان

نهمین جلسه کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با حضور سید علا الدین خادم نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی ،مشتاقی لار فرماندار و جمعی از صنعتگران و تولید کنندگان در محل فرمانداری برگزار گردید .

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون نهمین جلسه کار گروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان با حضور سید علا الدین خادم نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی ،مشتاقی لار فرماندار ، مدیر کل تامین اجتماعی فارس، مدیر امور اقتصادی و دارایی، مدیر کل محیط زیست استان فارس،عسکری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی فارس و یزدانی معاون سازمان حمل و نقل  و پایانه های فارس و روسای ادارات شهرستان عضو کارگروه و جمعی از صنعتگران و تولید کنندگان در  محل فرمانداری  برگزار گردید .

در این جلسه خادم نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در وضعیت کنونی یکی از برنامه ها و سیاست های کلی نظام حمایت از واحد های تولیدی و صنعتی است و سازمانها و ادارات دولتی می بایست در جهت پیشبرد برنامه ها ی اقتصادی نظام با واحد های تولیدی نهایت همکاری را نموده و قانونگذاران می بایست از مصوب نمودن قانونهای دست و پا گیر و یا کوتاه مدت خوداری نمایند و بهتر است که مصوبات بصورت کارشناسی بوده که با گذشت زمان دستخوش تغییرات نگردد و برای عرصه تولید و صنعت ایجاد مشکل ننماید.

در ادامه مشتاقی لار فرماندار سپیدان از مدیران سازمانهای استانی در خواست نمود که نسبت به رفع مشکلات واحد های صنعتی در چارچوب قوانین و مقررات همکاری لازم را مبذول تا چرخه صنعت و تولید بتواند به کار خود ادامه دهد.

فریدونی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت در ادامه گزارش مبسوطی از مشکلات واحد های تولیدی شهرستان را اعلام نمود و سپس مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی حاضر در جلسه هر کدام بصورت جداگانه نسبت به طرح مشکلات واحد های خود پیرامون امورات مالیاتی ،تامین اجتماعی ، زیست محیطی و حمل و نقل و... اقدام نمودند و مدیران استانی حاضر در جلسه  با توجه به سیاستهای کلان دولت در حمایت از واحد های تولیدی –صنعتی قول مساعد داده تا نسبت به بررسی و رفع مشکلات واحد های یاد شده در چهارچوب ضوابط و مقررات دستگاههای  اجرایی نهایت همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

شایان ذکر است که مدیران 12 واحد صنعتی دعوت شده، در جلسه حضور داشتند.



برچسب ها: تولید ، موانع ، جلسه
نظرات بینندگان