کد خبر: ۹۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵

مادر شهیدی که بانی بازسازی مسجدی شد

مسجد امام حسین علیه السلام محله توتستان شهر نورآباد، به همت خیرین بازسازی خواهد شد.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، مسجد قدیمی توتستان از سال‌ها قبل به مرز فرسودگی رسیده بود و از امکانات چندانی برخوردار نبود اما با کمک خیّران محلی و پیگیری‌های یک مادر شهید  رونق تازه‌ای گرفته است. 

قرار است ساختمان جدیدی برای مسجد احداث شود این مادر شهید که امین اهالی محله است برای تکمیل طرح بازسازی مسجد بانی شده و به کمک هیئت امنای مسجد دست به جمع‌آوری کمک‌های مردمی زده اند
لذا کسانی که توانایی مالی دارند می‌خواهم بیایند و برای بازسازی مسجد کمک کنند می توانند به هیئت امنای مسجد مراجعه کنند.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ممسنی در خصوص این حرکت خیرخواهانه مردم و خیرین گفت:  قرآن کریم نیز برای عمران و آبادانی مساجد و تلاشگران این عرصه توصیه کرده است بنابراین کار خیر و نیکی که در اینجا شروع شده انشاالله به سرعت در دیگر مناطق نیز نهادینه شود.


مصطفی عسکری بیگدلی افزود: مطمئنا در توسعه مساجد اگر خود مردم و اهالی روستاها و شهرها مشارکت کنند امر ساخت و ساز مطلوب اتفاق می‌افتد و کمتر شاهد تأخیر و تعلل در ساخت مساجد می‌باشیم.


نقش خیرین در این زمینه بسیار مهم است چرا که حمایت مادی و معنوی آنها سبب می‌شود تا در این عرصه ساخت و ساز کیفی‌تر و با مراقبت بیشتر از لحاظ تأمین مالی انجام شود که حرکت این خیرین جای تقدیر دارد.


در کنار مساجد باید از ظرفیت و توان خیرین در ساخت و توسعه بقاع متبرکه و امامزاده‌ها نیز استفاده کنیم چرا که این مکان‌ها در ایام مختلف سال پذیرای خیل عظیمی از علاقمندان، مسافران و گردشگران است.

بازسازی مسجد توتستان

بازسازی مسجد توتستان

بازسازی مسجد توتستان

بازسازی مسجد توتستان

بازسازی مسجد توتستان

بازسازی مسجد توتستان

بازسازی مسجد توتستان


برچسب ها: نور اباد ، قدیمی
نظرات بینندگان