کد خبر: ۹۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
نماینده جامعه ایثارگران در فیروز آباد:

70 درصد مشکلات ایثار گران مربوط به حلقه مفقوده عدم اجرای قانون است

نماینده جامعه ایثارگران در فیروز آباد گفت:70 درصد مشکلات مربوط به حلقه مفقوده عدم اجرای قانون است که قانون برای این مشکلات در نظر گرفته شده ولی به مرحله اجرا نرسیده است.

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا جلسه بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران شرق استان فارس با حضور کورش کرم پور رییس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شهرستان های فیروزآباد، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ،روسای بنیاد شهید سه شهرستان ، ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان سپاه و جمعی از نمایندگان جامعه شاهد و ایثارگر شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند به میزبانی سپاه ناحیه فیروزآباد در دو نوبت صبح و عصر در باغ بسیج سپاه فیروزآباد برگزار شد.

عبدالرسول رضایی نماینده جامعه ایثارگران در این جلسه مشکلات ایثارگران را در سه بخش عنوان کرد و گفت: 70 درصد مشکلات مربوط به حلقه مفقوده عدم اجرای قانون است که قانون برای این مشکلات در نظر گرفته شده ولی به مرحله اجرا نرسیده است.

وی در ادامه 20 درصد از مشکلات جامعه ایثارگران را عدم هماهنگی میان سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد کل نیروی های مسلح بیان کرد و  10 درصد از مشکلات را هم عدم وجود قانون بیان داشت.

دراین جلسه مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در خصوص مسکن، اشتغال و بهداشت و درمان بررسی شد.

همچنین در این جلسه راهکارهایی به منظور رفع موانع و چالش های تصویب اجرای قوانین خدمات رسانی به ایثارگران از طریق مبادی قانونگذاری بررسی و مقرر شد کارگروهی به ریاست فرمانداران شهرستان ها برای پیگیری این موضوعات تشکیل شود.

گفتنی است جلسه بعدی بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران شهرستان های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند آذرماه برگزار می شود.

نظرات بینندگان