کد خبر: ۹۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد کازرون خبرداد:

تداوم برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد کازرون در دهه دوم محرم

حجت الاسلام علی اکبرعارف معاون فرهنگی دانشجویی واحدکازرون ازتداوم برپایی برنامه های معنوی، فرهنگی دردهه دوم محرم خبرداد.

به گزارش شیرازه  به نقل از کازرون خبر حجت الاسلام علی‌اکبر عارف معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون از تداوم برپایی برنامه‌های معنوی، فرهنگی در دهه دوم محرم خبرداد.

وی به خبرنگار ما گفت: باتوجه به عمق فاجعه کربلا و مشکلاتی که یاران و اصحاب حضرت امام حسین(ع) بعد از وقایع عاشورا متحمل شدند، ما وظیفه داریم در راستای انتقال فرهنگ بزرگ و غنی قیام عاشورا گام برداریم و این رسالت را به خوبی به نسل‌های بعد منتقل کنیم.

حجت الاسلام عارف با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته در نیمه اول محرم تاکید کرد: برگزاری زیارت عاشورا، سخنرانی ویژه ایام محرم، مداحی و سینه زنی در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه، نمایش تعزیه میدانی، نواختن طبل عزا و حرکت دادن پرچم و علم‌ها به همراه دسته جات عزاداری از جمله برنامه‌هایی است که در دانشگاه آزاد کازرون انجام شده است.

وی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی دانشگاه در نیمه دوم محرم با برپایی زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی ادامه دارد و در ایام اربعین حسینی نیز تعزیه اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام عارف افزود: به لطف خداوند و همکاری کارکنان دانشگاه، هزینه‌های جانبی و پذیرایی زیارت عاشورا توسط خیرین تامین شد و هزینه‌ای از سوی دانشگاه پرداخت نشده است.

محرم در دانشگاه آزاد کازرون

محرم در دانشگاه آزاد کازرون

محرم در دانشگاه آزاد کازرون

محرم در دانشگاه آزاد کازرون

برچسب ها: فرهنگی ، کازرون ، عارف ، دانشگاه
نظرات بینندگان