کد خبر: ۹۸۴۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۵

دکتر قادری بعد از نمایندگی مجلس چه می کند؟

منتخب مردم شیراز در دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی این روزها علاوه بر تدریس و پژوهش در پایتخت، همچنان از پیگیری امورات استان فارس نیز غافل نشده است.

دکترجعفر قادری که در مجلس نهم عنوان پرکارترین نماینده مجلس در کارنامه خود دارد در گفتگو با شیرازه، از دغدغه ها و برنامه هایش می گوید.

نماینده پیشین مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بعد از ماموریت یکساله دانشگاهی به شیراز برنمی گردد، خاطر نشان کرد: یکی از اهدافی که در تهران پیگیرآن هستم، تاسیس انجمن حمایت از توسعه استان فارس است که در همین راستا اقداماتی نیز انجام شده که طی آن به دنبال ایجاد ساختاری هستیم که از توسعه استان فارس حمایت کند.

قادری ادامه داد: تلاش می کنیم تا انجمن حمایت از توسعه استان فارس با حضور استان فارسی هایی که دارای سابقه نمایندگی مجلس، خبرگان رهبری، وزارت، مسئولیت های ملی، استانداری و اساتید دانشگاه ها، نیروهای نظامی و از صنعت گران و کارآفرینان تشکیل شود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه این افراد بدون گرایش های سیاسی انتخاب می شوند، تصریح کرد: هدف از تشکیل انجمن حمایت از توسعه استان فارس این است که در کنار مسئولین اجرایی به توسعه استان کمک شود.

نماینده مردم شیراز در دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی، گفت: برای تشکیل انجمن حمایت از توسعه استان فارس، دیدارهایی نیز با آیت الله ایمانی ( امام جمعه شیراز) و آیت الله دستغیب ( تولیت آستان احمدی و محمدی) انجام شده که این انجمن یک هئیت موسس دارد و گام های اولیه آن برداشته شده است.

قادری به فعالیت های سیاسی خود بعد از دوران نمایندگی اشاره کرد و افزود: در فعالیت های اصولگرایان شرکت می کنم اما دارای حزب یا گروه خاص سیاسی نیستم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵
0
ایشان زمانیکه نماینده بود چه کاری برای شیرازانجام استان فارس یعنی لار ولامرد
Msho
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵
0
بیچاره قادری