کد خبر: ۹۸۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۶ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵

یادوراه 24 شهید والامقام دهستان سیمکان بوانات

به همت دهیاری و شورای اسلامی دهستان سیمکان و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و پایگاه بسیج سیمکان یادواره 24 شهید سرافراز دهستان سیمکان برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از حرف رسا، به همت دهیاری و شورای اسلامی دهستان سیمکان و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و پایگاه بسیج سیمکان یادواره 24 شهید سرافراز دهستان سیمکان با حضور خانواده معظم شهدا، عموم مردم و دکتر زارع نماینده مردم بوانات در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان و مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران در حسینیه سیمکان برگزار و یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد.

 رحیم زارع نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، شهدا را رهروان راستین امام حسین(ع) برشمرد و اظهار داشت: شهدای ما گردن همه ما حق دارند چرا که ایشان درس آزادگی را برای دفاع از میهن اسلامی به همه ما آموزش دادند و ما باید مدیون شهدا باشیم.


 زارع در جای دیگری از سخنان خود به اوضاع کنونی منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: نعمت امنیت نعمتی بزرگ برای ما و کشور ماست چرا که در این زمان که دو تا دور کشور ما را آتش فرا گرفته و در اکثر کشورهای منطقه امنیت مردم به مخاطره افتاده این نعمت در کشور ما با وجود رهبری آگاه و مسئولین امنیتی بیدار ذره ای به مخاطره نیفتاده و باید شکر گذار این مهم باشیم.

در این مراسم  مفتاحی از یادگاران دفاع مقدس خاطراتی از زمان جنگ را برای حاضرین بازگو کرد و در ادامه نیز سید روح الله موسوی از مداحان شهرستان در وصف شهدای کشور و شهرستان و شهدای کربلا نوحه سرایی کرد.

روستای سیمکان از توابع بخش مرکزی شهرستان بوانات و در فاصله 30 کیلومتری جنوب مرکز شهرستان واقع شده است.

برچسب ها: سیمکان ، یادواره
نظرات بینندگان