کد خبر: ۹۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
وضعیت نماینده هندبال فارس در آستانه لیگ برتر؛

شهید چمران لارستان؛ تیمی که مقابل قدرتمندان قد علم می‌کند

تنها نماینده استان فارس از سایر تیم‌های لیگ برتری متفاوت است چون تنها تیمی است که به‌صورت شخصی حمایت می‌شود.

به گزارش شیرازه به نقل از لادستان بازی‌های فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های ایران براساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ هندبال دقیقاً از روز سی‌اُم مهرماه آغاز می‌شود.

تیم شهید چمران لارستان برای موفقیت در چهارمین حضور خود در این رقابت‌ها، تغییر و تحولات زیادی را انجام داده است؛ از در اختیار گرفتن بهترین مربی لیگ برتر گرفته تا حضور مداوم همه بازیکنان در تمرینات و بومی بودن همه آنها.

تنها نماینده استان فارس از سایر تیم‌های لیگ برتری متفاوت است چون تنها تیمی است که به‌صورت شخصی حمایت می‌شود و هیچ اُرگان و یا شرکتی اسپانسر شهید چمران لارستان نشده است.

تیم شهید چمران لارستان حدود دو ماه و نیم است که به‌صورت مداوم زیر نظر ناهید غارسی مربی مطرح هندبال تمرین می‌کند تا حضوری موفق در فصل جدید مسابقات لیگ برتر داشته باشد. وی پس از 5 سال به هندبال فارس بازگشت و هدایت تیم لیگ برتری شهید چمران لارستان را بر عهده گرفت.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان درباره شرایط تیمش به خبرنگار دانا در لارستان گفت: شرایط تیم فوق‌العاده خوب است. از تیمم راضی هستم. بازیکنان با استعداد هستند و انگیزه بالایی دارند و می‌خواهند با چاشنی غیرت، در مسابقات موفق ظاهر شوند.

وی افزود: همه بازیکنان، بومی استان فارس و همچنین شهرستان لارستان هستند و در تمام تمرینات حضور داشته‌اند. اما تعداد بازیکنانمان کم است که متاسفانه نتوانسته‌ایم بازیکنی را جذب کنیم.

غارسی با بیان اینکه شهید چمران لارستان هیچ بازیکن ملی‌پوشی ندارد، تصریح کرد: تیم‌های تهران، کردستان و ذوب‌آهن به‌ترتیب با 11، 7 و 6 ملی‌پوش در مسابقات حضور دارند ولی لارستان بدون بازیکنان ملی‌پوش می‌خواهد جلو این تیم‌های قدرتمند، قد علم کند.

سرمربی شهید چمران لارستان در پاسخ به این سؤال که قولی هم برای کسب مقام می‌دهید یا خیر، گفت: هیچ قولی برای کسب مقام نمی‌دهم ولی سعی خودم را می‌کنم و به بازیکنانم ایمان دارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در تمام ایران اسپانسر شخصی نداریم. آقای راستی یک‌تنه از تیم شهید چمران حمایت می‌کند و همه امکانات را در اختیارمان گذاشته است، به همین خاطر از ایشان تشکر می‌کنم. از رسانه‌ها نیز تقاضا دارم پیگیر رقابت‌های لیگ برتر باشند تا برای بازیکنان انگیزه ایجاد شود.

به گزارش دانا، تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان تاکنون 3 دوره است که در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور داشته و جایگاه‌هایی بهتر از پنجم و ششم به‌دست نیاورده است.

دوازدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان با حضور 8 تیم شهرداری سنندج، تاسیسات دریایی، هیات البرز، شهرداری بم، هدف‌پویان قم، شهید چمران لارستان، ذوب‌آهن اصفهان و هیات اصفهان از 30 مهر به‌صورت رفت و برگشتی برگزار می‌شود.

برچسب ها: لارستان ، هندبال ، بانوان
نظرات بینندگان