کد خبر: ۹۸۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
عضوشورای اسلامی شهر شیراز:

آقای شهردار درِ اتاق شما به روی مردم بسته است/ مردم برای دیدار با شما ماهها منتظر می‌مانند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: آقای شهردار در اتاق شمابه روی مردم بسته است و مردم برای دیدار با شما باید ماه ها در نوبت بمانند که به هیچ وجه زیبنده و در خور شان یک مدیر اجرایی مردمی و جهادی نیست.
 به گزارش شیرازه،محمدتقی تذروی در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورا اسلامی شهر شیراز، خطاب به شهردار نکاتی بیان  و تصریح کرد: شیراز در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است که در هر گوشه ی آن شاهد اجرا و احداث پروژه های کلان هستیم و چنانچه نظارت درست در مرحله ی طراحی و اجرا نداشته باشیم، پروژه ها و به ویژه پروژه های حمل و نقلی و ترافیکی ناقص تحویل خواهند شد.

وی ادامه داد:مردم حق دارندبیان کنند که گاهی به علت حضور یک مسئول و یا یک مناسبت خاص پروژه ای با عجله افتتاح می شود  که در آن دقت را فدای زمان کرده و ناقص افتتاح می کنند که بعد از افتتاح پروژه، متوجه کمبودها و کاستی های آن شده که این امر مردم را با مشکلات جدی مواجه می کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به این که در سطح شهر برخی مناطق و خیابان ها، آسفالت بر روی آسفالت مناسب و فاقد مشکل کشیده می شود، تصریح کرد: این در حالی است که در بعضی از مناطق، ساکنین محلات با طومار و درخواست های مکرر و بی نتیجه ، خواستار آسفالت کوچه ها و معابر خاکی محل زندگی خود هستند که لازم است مدیریت و نظارت مقتضی صورت گیرد.

تذروی افزود: شیراز امروز شهری است که یک شهربازی بزرگ و مناسب برای گذران اوقات فراغت جوانان ، نوجوانان و کودکان خود و تخلیه ی هیجانات و انرژی آنان ندارد که  لازم است این موضوع مورد پیگیری جدی شخص جنابعالی قرار گیرد و این مطالبه به حق مردم در اسرع وقت بر آورده شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اشاره به این که در فرهنگ سنتی ما زبانزد است، عقل سالم در بدن سالم است، ابراز داشت: باید با تهیه امکانات مناسب کودکان جوانان، مردان و زنان دیارمان را به سمت ورزش های عمومی و تخصصی هدایت کنیم.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵
0
روی پله برقی چهار راه زند به شهردار سلام کزدم نگاهم کرد وجواب نداد