کد خبر: ۹۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵
روزنامه اصلاح‌طلب خبر داد؛

تلاش‌های برخی اصلاح‌طلبان برای آنکه ‌عارف رئیس نباشد

نایب رئیس موقت شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: این مسئله که عده‌ای به ریاست آقای عارف نقد دارند و خواهان تغییر وی هستند، در محافل خصوصی مطرح شده است.

به گزارش شیرازه، بنا به گفته منابع آگاه به «آفتاب‌یزد»، هنوز بر سر مسائلی چون صندلی ریاست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان،اختلافاتی وجود دارد و عده‌ای خواهان درآوردن ردای ریاست از تن محمدرضا عارف هستند و درصددند تا پیش از جلسه هفته آتی شورا که تعیین کننده ترکیب دائم هیئت رئیسه است، با رایزنی با سران اصلاحات، کرسی ریاست را به فردی دیگر بسپارند.

درباره جزئیات این خبر، علی تاجرنیا، نایب رئیس موقت شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به خبرنگار ما گفت: «این مسئله که عده‌ای به ریاست آقای عارف نقد دارند و خواهان تغییر ایشان هستند، در محافل خصوصی مطرح شده است. در آخرین جلسه شورای سیاستگذاری یعنی یکشنبه شب، بخش عمده‌ای از آیین‌نامه تدوین شد اما چون نتوانستیم تمام آیین‌نامه را تکمیل کنیم به همین دلیل قرار شد هفته آینده انتخابات هیئت رئیسه دائم صورت گیرد و پس از آن عده‌ای در محافل خصوصی مسائلی را مطرح کردند که من بر این باورم در آن انتخابات هفته آتی با وجود تمام این موضوعات، تغییری در ترکیب هیئت رئیسه صورت نگیرد.»

 

نظرات بینندگان