کد خبر: ۹۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۲ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
رئیس ورزش و جوانان لارستان خبر داد:

تشریح برنامه‌های اداره ورزش و جوانان لارستان در هفته تربیت‌بدنی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان گفت: 26 مهرماه تا دوم آبان‌ماه هرسال به‌عنوان هفته تربیت‌بدنی و ورزش نام‌گذاری شده است و این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با امر مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است

به گزارش شیرازه به نقل از لادستان محمدحسن طیبی با اشاره به فرارسیدن 26 مهرماه به‌عنوان بزرگداشت روز تربیت‌بدنی و ورزش اظهار داشت:26  مهرماه تا دوم آبان‌ماه هرسال به‌عنوان هفته تربیت‌بدنی و ورزش نام‌گذاری شده است و این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با امر مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

وی با تشریح برنامه‌های اداره ورزش و جوانان لارستان در هفته تربیت‌بدنی و ورزش گفت: هرساله در اولین روز از هفته تربیت‌بدنی و ورزش، رژه بزرگ ورزشکاران و هیأت‌های ورزشی شهرستان را برگزار می‌‌کردیم که امسال به‌دلیل قرار گرفتن در ماه محرم این مراسم برگزار نشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان افزود: اولین برنامه پنج‌شنبه و جمعه مسابقات فوتسال چهارجانبه پیشکسوتان با حضور تیم‌های بندرلنگه، لار، اوز و گچساران برگزار می‌شود. همزمان با این مسابقات، سیستم روشنایی ورزشگاه تختی افتتاح می‌شود که افزایش سیستم روشنایی این ورزشگاه با اعتباری بالغ بر 150 میلیون و با همکاری مجمع خیرین ورزش و تأمین سلامت لارستان انجام شده است.

طیبی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌هایمان پیاده‌روی بزرگ همگانی است که ساعت 7 صبح روز جمعه از فلکه امام خمینی(ره) آغاز می‌شود و جوایز ارزنده‌ای نیز برای آن تدارک دیده شده است.

وی در پایان برگزاری مسابقات بسکتبال، تنیس روی میز، دو همگانی، دوچرخه‌سواری، شنا، تیراندازی، تکواندو و همچنین برگزاری جشنواره بومی محلی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش شهرستان لارستان برشمرد.

برچسب ها: لارستان ، ورزش ، جوانان ، اداره
نظرات بینندگان