کد خبر: ۹۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵
رئیس اداره ورزش وجوانان سپیدان گفت :

دعوت دو اسکی باز سپیدانی به اردوی تیم ملی

بر اساس اعلام فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران دو ورزشکار از سپیدان به اردوی تیم ملی کشور دعوت شدند.

به گزارش شیرازه  به نقل از مارگون  بیژن احمدپور رئیس اداره ورزش وجوانان سپیدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : امروز با ارسال نامه های جداگانه از فدراسیون اسکی به طور رسمی از علیرضا احمد پور در بخش اسکی آلپاین و فاطمه مختاری در بخش اسکی صحرانوردی صاحبان مدال کشوری دعوت به عمل آمد در اردوی بدنسازی تیم ملی اسکی آلپاین جوانان کشور حضور بهم رسانند. این اردو جهت آماده سازی از ۲7 مهرماه در پیست اسکی شمشک برگزار می گردد.

احمدپور گفت :در این مرحله از اردوی آماده‌سازی که ده روز به طول می‌انجامد، فروغ عباسی و علیرضا احمد پور در بخش اسکی آلپاین و فاطمه مختاری در بخش اسکی صحرانوردی حضور دارند.
 
این اردو از روز سه شنبه 27 مهر ماه جاری آغاز شده است و تا 10 روز ادامه دارد و دعوت‌شدگان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکی ایران به تمرین در ارتفاع و تمرینات هوازی در منطقه پیست اسکی شمشک خواهند پرداخت.

با احداث پیست اسکی در شهرستان؛ سپیدان به عنوان یکی از فنی ترین پیست های اسکی کشور، ورزشکاران زیادی طی سال های اخیر به این رشته مهیج روی آورده اند که تعدادی از آن ها موفق شده اند به مدال های رنگارنگی در سطح کشور دست پیدا کنند.

سپیدان در 70 کیلومتری شمالغرب فارس واقع شده است و به لحاظ کوهستانی بودن، موقعیت جغرافیایی و ارتفاع بالای آن، از شرایط خاص و جذابی برای دوستداران ورزش های زمستانی از جمله اسکی برخوردار است.

برچسب ها: اسکی ، تیم ملی ، ورزش
نظرات بینندگان