کد خبر: ۹۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵
نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز:

دولت و مجلس به حلقه اول مردم سالاری دینی اجازه دهند کار کنند تا به نقطه مطلوب برسند

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد وباید به سمت مردم سالاری دینی برویم، گفت: دولت و مجلس به حلقه اول مردم سالاری دینی (شوراها) اجازه دهند کار کنند، تمرین حتی خراب کنند، تا به نقطه مطلوب برسند.

دولت و مجلس به حلقه اول مردم سالاری دینی اجازه دهند کار کنند تا به نقطه مطلوب برسندبه گزارش شیرازه، محمودرضا طالبان در گردهمایی معاونان اجرایی و اداری شوراهای عالی استان‌های کشور که در شیراز برگزار شد، بیان داشت: نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و هر ساله یک انتخاب در کشور برگزار می شود که این نشان دهنده حرکت به سوی مردم سالاری دینی است که در قانون اساسی به آن اشاره شده است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به نقطه مطلوب مردم سالاری دینی باید تمرین و ممارست باشد که دولت و مجلس باید به شوراها به عنوان اولین حلقه مردم سالاری دینی اجازه بدهند کار کنند، تمرین و ممارست داشته باشند و حتی یک جاهای خراب کنند تا به نقطه مطلوب برسند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به این که در جوامع غربی حتی برای ساختن یک پارک محله ای از مردم نظرخواهی می کنند، تصریح کرد: باید اجازه تمرین در جامعه رو بدهیم،چرا که برای تغییر یک موضوع در جامعه که سابقه طولانی نیز دارد نیاز به تمرین و ممارست است.

طالبان با تاکید براین که شوراها باید تلاش کنند تا خودشان را خوب نشان بدهند، خاطر نشان کرد: شوراها باید باربر خوبی باشند تا بار بر روی دوش آنها گذاشته شوند.

وی با یاد آوری اینکه هدایت درست شوراها بر عهده دولت است، گفت: نظارت باید باشد چرا که نظارت باعث می شود نظارت کننده و نظارت شونده خوب عمل کنند تا اهداف مورد نظر به دست آید.

نظرات بینندگان