کد خبر: ۹۸۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دولت با تغییر سه وزیر آدرس غلط می‌دهد/ ایجاد حاشیه امن ژنرال‌های کابینه با تغییرات مصلحتی دولت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: این تغییرات بیش از اینکه منجر به کارآمدی و تحول در دولت شود، موقعیتی برای بهره‌برداری تبلیغی و زمینه‌ساز استفاده‌های انتخاباتی است.

دولت با تغییر سه وزیر آدرس غلط می‌دهد/ ایجاد حاشیه امن ژنرال‌های کابینه با تغییرات مصلحتی دولتبه گزارش شیرازه، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون تغییرات اخیر دولت یازدهم در بدنه کابینه و چرایی این حرکت در ماه های آخر، اظهار کرد: از ابتدای دولت یازدهم، معرفی کابینه دولت یازدهم به عنوان ژنرال هایی که از توان مدیریت و تجربه کافی برای رونق بخشی به اقتصاد کشور و برون رفت از مشکلات معیشتی برخوردار هستند، در جامعه مطرح شد.

سید محمد حسینی بابیان اینکه البته برای کسانی که شناخت لازم از روحیات و کارنامه گذشته وزرای معرفی شده داشتند مشخص بود که این ترکیب قادر به تحقق شعارهای زیبا و وعده های پر طمطراق دولت یازدهم نیست، گفت: علت این امر این است که غالب این ژنرال ها به مرز بازنشستگی رسیده و یا سال ها از آن عبور کرده بودند و برخی صاحب ثروت های نجومی بودند و دیگر انگیزه کافی برای خدمت به مردم مخصوصا طبقه ضعیف و محروم جامعه را نداشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم تصریح کرد: به تدریج که 100روز و چند ماه و اینک بیش از سه سال گذشت بر بسیاری از مردم معلوم شد که کابینه از عزم و اراده و کارآمدی لازم برای پیشبرد اهداف کشور برخوردار نیست.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با تاکید بر اینکه با عملکرد ضعیف و برخی اظهار نظرهای نسنجیده دولتمردان برهمگان آشکار شد که دولت یازدهم، دولت «ما نمی توانیم»است، عنوان کرد: این در شرایطی بود که کشور به عناصر دلسوز، پرتلاش و پرتحرک برای تحول نیازداشت.

منبع: صاحب نیوز
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵
0
آقای حسینی ، شما هم همچین وزیری نبودی .