کد خبر: ۹۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان سپیدان خبرداد:

همایش پیاده روی مسئولین وکارکنان ادارات سپیدان

رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی مسئولین وکارکنان ادارات به‌ مناسبت هفته تربیت بدنی در شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون بیژن احمدپور رئیس اداره ورزش وجوانان سپیدان در گفتگوبا خبرنگارما ضمن تبریک هفته تربیت بدنی، از این هفته به عنوان فرصت مناسبی برای تقویت برنامه های ترویجی در حوزه ورزش یاد کرد و بر اهمیت این هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تأمین سلامت جسمی تاکید داشت.

وی خاطرنشان کرد: دیدار ورزشکاران با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار ورزشکاران و مسئولان هیئت ها با فرماندار، همایش پیاده روی، مسابقات آمادگی جسمانی بانوان، مسابقات فوتسال تقدیر و معرفی هیئت های ورزشی و باشگاه های دارای مجوز برتر به استان از جمله برنامه های اجرایی اداره ورزش و جوانان شادگان در این هفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سپیدان افزود: اجرای این برنامه های فرهنگی ورزشی در راستای ایجاد نشاط و شادابی و سلامتی در هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان شادگان اجرا خواهد شد.

احمدپور گفت: هفته تربیت بدنی و ورزش روز تذکر بر قدر دانستن سلامتی است و سلامتی هدیه ای الهی است که به خود فرد تعلق ندارد بلکه به خانواده و جامعه تعلق داشته و تنها راه حفظ این هدیه الهی ورزش و تحرک جسمانی است

طبق برنامه ریزی اداره ورزش و جوانان شهرستان  سپیدان به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش وباهماهنگی کامل, همایش پیاده روی باحضورمسئولین ,کارکنان ادارات صبح روزشنبه 1آبان ماه برگزارمیشود. این برنامه ازپارک شهروند به سمت چله گاه سپیدان انجام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان سپیدان ، هدف از برگزاری این همایش با توجه به هفته تربیت بدنی که رویکرد آن سلامتی و نشاط افراد جامعه است دانست.

 احمدپور گفت :  این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، ساعت 7:30 صبح روز شنبه اول آبانماه ۱۳۹۵ برنامه پیاده‌روی در شهرستان سپیدان برگزار می‌شود.
در این مراسم، که با حضور مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان از مقابل پارک شهروند پیاده‌روی خود را آغاز و مسیر جاده قدیم یاسوج را تا چله گاه را طی‌می‌کنند.


برچسب ها: مارگون ، ورزش ، جوانان ، فرهنگ
نظرات بینندگان