کد خبر: ۹۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵
در شبکه های فارس و شما به نمایش گذاشته شد؛

فاروق بهشت انار فارس

شبکه فارس که تلاش دارد در بین مردم و با مشارکت مخاطبان برنامه سازی کند و پتانسیل های فراوان فارس را درمعرض شنیدن ودیدن همگان قراردهد، صبح روز پنجشنبه 29 مهرماه یکی از زیباترین جلوه های تصویری مردم فاروق از بخش سیدان شهرستان مرودشت را در حضور ایران سرافراز از طریق شبکه سراسری شما وشبکه فارس تماشایی کرد.

فاروق بهشت انار فارسبه گزارش شیرازه،‌ شبکه فارس که تلاش دارد در بین مردم و با مشارکت مخاطبان برنامه سازی کند و پتانسیل های فراوان فارس را درمعرض شنیدن ودیدن همگان قراردهد، صبح روز پنجشنبه 29 مهرماه یکی از زیباترین جلوه های تصویری مردم فاروق از بخش سیدان شهرستان مرودشت را در حضور ایران سرافراز از طریق شبکه سراسری شما وشبکه فارس تماشایی کرد.

محمدباقر فضلویه تهیه کننده جشنواره انار گفت: این برنامه با استقبال مردم فاروق در استادیوم ورزشی فاروق روبه رو شد ومهرورزی وخوش برخوردی مردم و مسئولان شهرستان باعث شد تا همکاران تلاشگر خستگی چند روزتلاش را فراموش کنند و آماده تر از قبل به مردم فارس خدمت کنند.

طیبه سادات موسوی کارگردان این جشنواره نیز اظهار داشت: بخش های متنوع برنامه شامل معرفی صنایع دستی، تولیدات محلی، غذاهای سنتی، اشعارمحلی و اجرای مسابقات ورزشی بومی ومحلی بود که به شایستگی به آن ها پرداخته شد.

مهندس نبوی زاده معاون سیمای فارس شادی، امید، صمیمیت، معنویت و زندگی سرشار از خلوص مردم این دیار را دیدنی توصیف کرد و گفت: جشنواره انار به مدت 60 دقیقه از شبکه سراسری شما و 90 دقیقه از شبکه فارس به طور زنده و مستقیم پخش شد.

معاون سیمای فارس در پایان تصریح کرد: مطمئن هستم همکارانی که همواره در معرفی فارس تلاش صادقانه و خدمت خالصانه داشته اند در برنامه های بعدی، فارس و مردم فرهیخته اش را بیش از پیش تماشایی می کنند وسیمای فارس با توجه به گستردگی ظرفیت ها و پتانسل های شهرستان ها آمادگی دارد تا جشنواره های مشابه را از سراسر استان انعکاس دهد.

لازم به ذکر است این جشنواره به مدت یک هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان