کد خبر: ۹۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵
به همت اداره آموزش وپرورش سپیدان؛

تجلیل از کارکنان نیروی انتظامی سپیدان

به پاس خدمات ارزنده وتلاشهای بی بدلیل وبی دریغ مجموعه نیروی انتظامی در برقراری نظم وامنیت وهمکاری با مجموعه اداره آموزش و پرورش از کارکنان نیروی انتظامی شهرستان تجلیل شد.

به گزارش شیرازه  به نقل از مارگون صبح امروز به منظور تجلیل از تلاشهای پرسنل نیروی انتظامی شهرستان سپیدان، مراسم تقدیر از کارکنان ناجا در این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که درمحل نمازخانه اداره آموزش وپرورش شهرستان باحضور فرماندهی وبرخی از کارکنان نیروی انتظامی شهرستان سپیدان به همراه مسئولین نظامی وشورای تامین حضور داشتند از تعدادی از مأمورین برتر فرماندهی انتظامی شهرستان تجلیل شد.

سرهنگ سلطان محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تلاشهای نیروی انتظامی شهرستان سپیدان اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان سپیدان همواره تلاش دارد تا با به کار گیری حداکثر توان خود در زمینه های مختلف میزان رضایتمندی مردم این شهرستان از ناجا را افزایش دهد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان افزود: خوشبختانه با تلاش کارکنان نیروی انتظامی سپیدان میزان وقوع جرم در این شهرستان به شدت کاهش پیدا کرده است و فعالیت شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی باعث رضایتمندی شهروندان سپیدان شده است.

وی ادامه داد: برای ارتقاء شاخص های توسعه یافتگی شهرستان یکی از ضرورت ها افزایش ضریب امنیت و احساس امنیت است و بنابراین تمامی بخش ها باید در این زمینه تلاش های چشمگیر داشته باشند.

محمدی گفت: نظام جمهوری اسلامی نظامی مستقل و بر پایه تصمیم مردم است و می ‌خواهد نظام سیاسی و اقتصادی را فراهم کند و هیچ امری در جامعه بدون امنیت و آسایش محقق نمی ‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان اضافه کرد: نیروی های انتظامی آماده خدمت به مردم هستند و برای افزایش امنیت، ‌برقرای نظم و اجرای قانون از هیچ خدمتی دریغ نمی کند.

وی گفت: نیروی انتظامی در خصوص برگزاری نظم و امنیت در راستای منویات مقام معظم رهبری نقش حساس خود را به نحو احسن ایفا خواهد کرد.

محمدی تأکید کرد: اکنون نیروی انتظامی حرکتی سریع به سوی تخصصی و علمی شدن برداشته و با اقتدار و بهره گیری از فناوری های جدید از قابلیت های فراوانی در حفظ امنیت و آرامش جامعه برخوردار شده است.

همچنین در این مراسم سعید مهبودی رئیس آموزش وپرورش سپیدان  با اشاره به جایگاه شهدا اظهار داشت: شهدا سند هویت انقلاب اسلامی هستند و شهدای نیروی ا نتظامی به عنوان مدافعان امنیت کشور، همواره به عنوان الگوی کارکنان ناجا به حساب می آیند.

رئیس آموزش وپرورش سپیدان اضافه کرد: اگر شهدای نیروی انتظامی نبودند قطعا امروز امنیت کشور دچار اختلال می شد به همین خاطر ملت ایران باید همواره قدردان این شهدا باشند.

مهبودی ادامه داد: حضور تأثیرگذار نیروهای نظامی و انتظامی به‌ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی در راستای خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان و حراست از ارزش‌های انقلاب و کشور انکارناپذیر و بی‌بدیل است.

وی عنوان داشت: دفاع از ولایت، امامت و ناموس وظیفه هر مسلمانی است که نمونه بارز آن در جنگ هشت ساله و تلاشهای مأموران نیروی انتظامی قابل مشاهده است.

مهبودی در مورد تهاجم فرهنگی از سوی دشمن برای غلبه بر روح و روان جوانان ایران  ابراز داشت: وقتی دشمن می بیند نمی تواند از طریق جنگ بر ملت اسلامی ایران غلبه کند با تهاجم های فرهنگی سعی بر غلبه بر این جوانان دارد.

 رئیس آموزش وپرورش سپیدان تأکید کرد: دشمن می کوشد که ذهن جوانان و افراد جامعه را مسموم کند ولی باید بداند که این جوانان با روح ولایت مداری همیشه در همه میدان ها پیروز خواهد بود.

مهبودی گفت: در هرکشوری مهمترین شاخص حاکمیت برقراری توسعه و امنیت پایدار است که بحمدالله به لطف نیروهای انتظامی،نظامی و امنیتی ایران اسلامی امروز شاهد برقراری امنیت در عالی ترین سطح در دنیا هستیم.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حافظان نظم و امنیت، مظهر شجاعت، دلاوری و ایثارگری و اعتماد است که با بهره گیری از رهنمودهای  مقام معظم رهبری وفرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و ارزش و آرمان های انقلاب اسلامی و با توکل به الطاف خداوند متعال، نقش موثری در ایجاد امنیت وارامش در جامعه دارد که خود از عوامل اساسی و بستر ساز پیشرفت و توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی وفرهنگی کشور می باشد.

رئیس آموزش وپرورش سپیدان  بیان داشت :سلامتی و آرامش جامعه نتیجه رشادتها، فداکاریها، ایثار و از جان گذشتگی سخت کوشانی است که با اراده آهنین و با ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی در راه ثبات امنیت در همه زمینه ها و پاسداری از مرزهای آبی و خاکی میهن عزیزمان فرو گذار نمی کنند.

وی افزود :نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برخاسته از مردم، متعلق به مردم و محل اطمینان و اعتماد مردم می باشد به نحوی که همین جایگاه و پشتوانه مردمی امروز پلیس ما را الگو و موجب تمایز آن از پلیس سایر کشورها کرده است.

در پایان ضمن قدردانی از تلاش های سترگ و والای نیروی انتظامی در برقراری نظم وآرامش با اهدا ی لوح  از خدمات تعدادی از پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی شهرستان سپیدان تجلیل بعمل آمد

نظرات بینندگان