کد خبر: ۹۸۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۵

دیدار دو فتنه‌گر در پاریس/ گلشیفته در آغوش نامجو

عكسی در رسانه های بيگانه منتشر شد، كه خاطرات تلخی را برای ايرانيان ياد آور می‌شود.

دیدار دو فتنه‌گر در پاریس/ گلشیفته در آغوش نامجوبه گزارش شیرازه، پس از مراسم امضای کتاب دراب مخدوش در پاریس که نوشته محسن نامجو است، عكسی از گلشيفته بازيگر بي آبرو در آغوش وی منتشر شد.

اين عكس حكايت از همكاری ديرينه اين دو فتنه گر دارد، گويی كه پس از مدت ها بازهم به هم رسيده اند!

در خاطر ايراني هاست كه محسن نامجو پس از آنکه در فتنه 88 با حمایت رسانه ای سایت های ضد انقلاب چون کلمه و جرس و رادیو فردا و صدای امریکا و غیره در کنار گلشیفته فرهانی، فعالیت تخریبی خود علیه اعتقادات دینی مردم و نظام سیاسی جمهوری اسلامی را پررنگ تر کرده بود، در آخرین کنسرتش و در رویکردی مشابه به اعتقادات مذهبی شیعیان توهینی بی شرمانه می کند تا روح بیمار و فکر علیلش را به طور کامل به نمایش و قضاوت عموم ایرانیان مسلمان بگذارد.

هم اكنون گلشيفته دست مايه فيلم هاي غيراخلاقي در غرب شده و نامجو هم مكرر جامعه ايراني را كه در آن رشد كرده براي منافع شخصي خود به زير سوال می برد و توهين مي كند و بعد ايستاده مي گويد: من در برابر هيچ مسئولی لخت نمی شوم!!!

حال در كتاب جديدش بازهم براي فروش بيشتر در ساير كشور ها به جامعه و جوانان ايراني توهين مي كند به طوري در توضيحات دراب مخدوش نوشته است: ما نه تنها برگزیده نیستیم بلکه از دیگر هنرمندان حوزه‌های دیگر بی‌سوادتریم. ادبیات ترکیه بسیار از ادبیات ما جلوتر رفته یا موسیقی اعراب به همین شکل. ما فقط دوست داریم هنوز احساس کنیم از اعراب بالاتریم. در حالی‌که آن‌ها در همه چیز، خُردخُرد از ما جلوتر هستند. ما چند موزیسین بین‌المللی مثل حسین علیزاده و کیهان کلهر داریم؟ در حالی ‌که در همین استانبول به راحتی نام ۲۰۰ هنرمند مطرح است.»

انتهای پیام/

منبع: خبر فوری
نظرات بینندگان