کد خبر: ۹۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵

آئین تجلیل از امام جمعه سابق قائیمه برگزار شد

مراسم تجلیل از حجت الاسلام قهرمان عباسی امام جمعه سابق بخش چنارشاهیجان با حضور بخشدار چنارشاهیجان، شهردار شهر قائمیه، اعضاء شورای شهر و جمعی از مردم در قائمیه برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، مراسم تجلیل از حجت الاسلام قهرمان عباسی امام جمعه سابق بخش چنارشاهیجان با حضور بخشدار چنارشاهیجان، شهردار شهر قائمیه، اعضاء شورای شهر و جمعی از مردم در قائمیه برگزار شد.


اسکندر معصومی بخشدار چنارشاهیجان در این مراسم از زحمات چهار ساله حجت الاسلام قهرمان عباسی تقدیر کرد و گفت: ایشان همواره در خدمت و احقاق حقوق مردم  این بخش و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداشتند.


حجت الاسلام قهرمان عباسی امام جمعه سابق قائمیه با اشاره به اینکه مسئولیت ها عرصه قدرت نمایی نیست بلکه عرصه خدمتگذاری است تصریح کرد: خدمتگذاری به مردم برای این است که تلاش کنیم مسئولیت را بدرستی در قبال مردم انجام دهیم و اگر به هر دلیلی نمی‌توانیم خدمت کنیم ضرورتی ندارد بمانیم و اگر دراین شرایط بمانیم هم به مردم و هم به خود و آخرتمان خیانت کرده‌ایم.


وی با بیان اینکه قصد و نیتم فقط خدمتگذاری به مردم بوده است و در این راه از تمام تلاش خود استفاده کردم تصریح کرد: در این چهارسال مجدانه پیگیر مسایل فرهنگی، مذهبی، عمرانی و سایر مسایل بودم.


عباسی مسئولیت را همچون انگشتان دست دانست و گفت: اگر در مسائل کوچک و بزرگ با یکدیگر همراه و هم دل باشیم به اهدافمان خواهیم رسید.


وی در ادامه افزود: در مسئولیتی که هستیم اگر واقعا بخواهیم به مردم و هموطنان خدمت کنیم با همدلی و همراهی و پشتیبانی از همدیگر و اعتقاد داشتن به هدف مشترک و ترجیح دادن منافع عمومی بر منافع شخصی و گروه خاص این کار محقق خواهد شد.

عباسی بخش چنارشاهیجان سرشار از ظرفیت‌ها خواند و تصریح کرد: اگر این بخش و توانمندی‌های آن را بشناسیم و به اهداف توجه کنیم به مقصد که خدمتگذاری به مردم و پیشرفت چنارشاهیجان است خواهیم رسید.


وی در ادامه با اشاره به وجود نیروی انسانی متخصص، موقعیت خوب جغرافیایی، بنیه مذهبی و اقتصادی در بخش چنارشاهیجان بیان کرد: باید به توانمندی‌های بخش چنارشاهیجان به عنوان سرمایه نگاه کرد و با به حرکت درآوردن آن‌ها به پیشرفت این بخش کمک کنیم.


حجت الاسلام قهرمان عباسی از همه مسئولان و مردم تشکر کرد و حلالیت طلبید و در پایان نیز با اهدا لوح تقدیر و هدایا از خدمات چهارساله وی تجلیل شد.

برچسب ها: کازرون ، تجلیل
نظرات بینندگان