کد خبر: ۹۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵

دستبند پليس بر دستان سارق منازل با 43 فقره سرقت

رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارق درون خودرو و منزل در شيراز با 43 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش شیرازه، سرهنگ سيروس حيدري رئيس پليس آگاهي استان فارس گفت: ماموران كلانتري ۱۸ ولیعصر شيراز، هنگام گشت زني به فردي كه به صورت پیاده در حال کنترل درب خودروهای پارک شده بود مظنون و پس از زير نظر قرار دادن وي، زماني كه اين فرد قصد باز كردن درب يك خودرو را با استفاده از يك ميله آهني داشت، وي را دستگير كردند.
وي ادامه داد: متهم دستگير شده جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بررسي سوابق کیفری وي، مشخص شد فرد دستگير شده دارای ۵ فقره سابقه به اتهام سرقت و اعتیاد به موادمخدر می باشد.
رئيس پليس آگاهي استان فارس اظهار كرد: در تحقيقات انجام شده از اين سارق سابقه دار، وی به ۴۰ فقره سرقت درون خودرو و ۳ فقره سرقت منزل با همدستی فردی ديگر اقرار كرد.
سرهنگ حيدري با اشاره به معرفي متهم دستگير شده به مراجع قضائي، گفت: در اين رابطه صحنه های سرقت بازسازی، تا کنون تعداد ۳۶ نفر از شکات شناسائی و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.
دستبند پليس بر دستان سارق منازل با 43 فقره سرقت
پايان خط 24 متهم تحت تعقیب در شيراز  
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز از دستگيري 24 متهم تحت تعقیب مراجع قضائي خبر داد.  
سرهنگ "يوسف ملك زاده" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران انتظامي شهرستان شيراز در راستاي دستگيري متهمان تحت تعقيب مراجع قضائي، شناسايي و دستگيري اين افراد را در دستور كار خود قرار دادند.
وي بيان كرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي ماموران موفق شدند مخفيگاه هاي آنان را در نقاط مختلف شهرستان شيراز، شناسايي و سپس براي دستگيري آنها وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان شيراز افزود: در چند عمليات منسجم و غافلگيرانه مجموعا تعداد ۲۴ نفر از متهمان متواري كه دو نفر آنها زن بودند و همگي تحت تعقيب مراجع قضايي بودند، دستگير و به دادسرا اعزام و معرفي شدند.
سرهنگ ملك زاده بيان كرد: جرائم اين افراد حمل کالای قاچاق، حمل و نگهداري موادمخدر، جرائم مالي، چك بلامحل، ضرب و جرح، سرقت، ايجاد مزاحمت و ... بوده است.

کشف 189 کیلوگرم ترياك در فارس
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان از كشف 189 كيلو و 800 گرم ترياك از سه دستگاه خودرو در شهرستان هاي شيراز،‌ زرين دشت و فيروزآباد خبر داد.
سرهنگ "محمدجعفر تولايي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران پليس مبارزهبا موادمخدر استان فارس و استان بوشهر در یک عملیات مشترک و تعامل اطلاعاتی مطلع شدند، یک دستگاه کامیون فاو کمپرسی قصد حمل و جابجایی موادمخدر از شهرستان سیرجان به شیراز و سپس به استان خوزستان را دارد.
وي ادامه داد: ماموران براي متوقف كردن خودرو حامل مواد وارد عمل شدند و با استقرار در طول مسير تردد اين خودرو، آن را در جاده فسا به سمت شیراز شناسايي و متوقف كردند.
رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان فارس اظهار كرد: در بازرسی از اين کامیون ۱۷۰ کیلوگرم تریاک كه به طرز مارهانه اي در خودرو جاسازي شده بود كشف و راننده نيز دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ تولايي افزود: در زرین دشت نيز ماموران انتظامي آن شهرستان در جاده چاه نهر به سمت مزایجان از يك دستگاه خودرو سایپا 9 كيلو و ۸۰۰گرم تریاک كشف، خودرو متوقف و در اين رابطه يك نفر را دستگير كردند.
وي اضافه كرد: ماموران انتظامي شهرستان فیروزآباد نيز  هنگام كنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه وانت پراید مظنون،‌ آن را متوقف و در بازرسي از خودرو نزديك به 10 کیلوگرم تریاک کشف كردند.

محموله ميلياردي كالاي قاچاق به مقصد نرسيد
فرمانده انتظامي شهرستان فراشبند از از توقيف يك دستگاه تريلر حامل برنج قاچاق به ارزش دو ميليارد و 610 ميليون ريال خبر داد.
سرهنگ "علي رزمجويي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: ماموران انتظامي شهرستان فراشبند از حمل يك محموله كالاي قاچاق در اطراف آن شهرستان مطلع و موضوع را در دستوركار خود قرار دادند.
وي ادامه داد: ماموران با استقرار در طول مسير تردد خودرو،‌آن را در جاده فراشبند به سمت كازرون مشاهده، متوقف و در بازرسي از آن تريلر 20 تن برنج خارجي قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فراشبند با اشاره به دستگيري و معرفي راننده خودرو به مراجع قضائي، گفت: ارزش تقريبي اين محموله كالاي قاچاق كشف شده دو ميليارد و 610 ميليون ريال برآرود شده است.

منبع: سایت پلیس
نظرات بینندگان