کد خبر: ۹۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵

اجرای طرح نسیم محبت در آباده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده در جلسه شورای اداری به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر طرح «نسیم محبت» را شرح داد.

به گزارش  شیرازه به نقل از آباده نما؛  در جلسه شورای ادرای شهرستان آباده حمید آرزم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و طرح «نسیم محبت» که در استان فارس اجرا شده است اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای امربه معروف و نهی از منکر در استان طرح نسیم محبت اجرا شده است و تمام ادارات در اجرای این طرح همکاری دارند.

وی ادامه داد: برپایی نماز در ادارت به عنوان یکی از واجبات که از ضرورات این طرح می باشد و در این خصوص بعضی از رؤسای ادارت با ارائه طرح هایی کمک می کنند که این طرح به شکل بهتر و خلاقانه دیده شود و لازم است از این افراد تقدیر و قدرانی شود.

آرزم در خصوص طرح نسیم محبت عنوان کرد: این طرح که توسط کارشناسان، نخبگان و کسانی که در این خصوص صاحب نظر بوده اند طراحی شده و با هدف احیای ارزش های اسلامی و الهی در استان و شهرستان توسط مسئولین ادارت و احاد مردم و در جهت آگاهی بخشی و صیانت از کرامت انسانی و گسترش معروفات و جلوگیری از منکرات اجرا شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ادامه داد: این طرح در مرحله اول در سطح اماکن انجام می شود و در درجه اول تذکر به صورت لسانی انجام می شود و در مرحله بعد به صورت کتبی اخطار ابلاغ می شود و در نهایت در صورت عدم توجه منجر به پلمپ واحد می شود.

نظرات بینندگان