کد خبر: ۹۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵

دریافت حق السکوت با تهدید به انتشار تصاویر شخصی زن جوان

پلیس به‌ عنوان یک سازمان انتظامی و اجتماعی نقشی تعیین‌کننده در امنیت اجتماعی، اخلاقی جامعه دارد. این نهاد با هدف امنیت پایدار، وظیفه خطیری را بر عهده دارد. شیرازه روزانه در قالب یک بسته خبری اخبار و جرائد پلیسی استان را منتشر می‌کند.

دریافت حق السکوت با تهدید به انتشار تصاویر شخصی زن جوانبه گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علي شيبانيان" گفت: اخیرا یکی از همشهریان با مراجعه به پلیس فتا شهرستان فسا، مدعی شد که شخصی با شماره ناشناس، وی را تهدید به انتشار تصاویر شخصی كرده است.

وي ادامه داد: این پرونده با توجه به حساسیت موضوع در پلیس فتا مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به اقدامات فنی این پلیس مشخص شد شخص ناشناسی که شاکیه را تهدید كرده، ساکن يكي از استان هاي همجوار استان فارس است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا بيان كرد: در بازجوی هاي بعمل امده از شاکیه مشخص شد، وی قبلا تصاویر خود را برای متهم ارسال كرده و با وی آشنایی داشته و پس از قطع ارتباط با متهم که مردی 44 ساله است، از طرف وی مورد تهدید قرار گرفته است.

سرهنگ شیبانیان در این خصوص هشدار داد: پلیس فتا با توجه به دسترسی های موجود و بهره از نیروهای متخصص در جهت اجرای عدالت گام بر می دارد و همواره با افراد سود جو و فرصت طلب، در این فضا برخورد خواهد كرد.

محموله 194 كيلويي مواد مخدر به مقصد نرسيد
سردار "احمدعلي گودرزي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان نی ریز با انجام اقدامات اطلاعاتي مطلع شدند چند نفر قاچاقچي موادمخدر، قصد عبور يك محموله موادمخدر را از آن شهرستان دارند.

وي ادامه داد: ماموران با استقرار در مسيرهاي اصلي و فرعي كه عبور محموله موادمخدر در آنجا متصور بود، يك دستگاه خودرو پژو 405 را متعلق به قاچاقچيان در يكي از جاده هاي فرعي شهرستان ني ريز شناسايي كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس اظهار كرد: زماني كه ماموران قصد متوقف كردن خودرو را داشتند راننده بدون توجه به فرمان ايست ماموران اقدام به فرار كرد كه پس از مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و راننده آن دستگير شد.

سردار گودرزي گفت: در بازرسي از خودرو ۱۹۴ كيلو گرم ترياك كشف و در ادامه خودرو اسكورت، خودرو حامل موادمخدر نيز متوقف و هردو سرنشين آن دستگير و 6 دستگاه گوشي تلفن همراه از آنها كشف شد.


محموله ميلياردي كالاي قاچاق در فارس متوقف شد
سرهنگ "سيروس حيدري" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان از عبور يك محموله كالاي قاچاق از جاده هاي استان مطلع شدند.

وي ادامه داد: موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و با استقرار در طول مسير تردد خودرو حامل كالاي قاچاق، اين خودرو در اطراف شهرستان شيراز، مشاهده و متوقف شد.

رئيس پليس آگاهي استان فارس اظهار كرد: در بازرسي از اين خودرو تريلر 6 هزار و ۲۵۰ ثوب انواع البسه و پوشاك شامل كت و شلوار، كاپشن مردانه و زنانه، شلوار مردانه و زنانه و غیره به ارزش تقريبي 4 ميليارد ريال كشف شد.

سرهنگ حيدري گفت: در اين رابطه راننده خودرو دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

نظرات بینندگان