کد خبر: ۹۸۹۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۹ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵

آقای مدیرکل بی تدبیری تاکی

درپی نشست مطبوعاتی مدیرکل بهزیستی استان فارس که قراربود ساعت 10 صبح امروز برگزار شود بایک ساعت و15 دقیقه تاخیر روبرو گردید ودرنتیجه این تاخیر اتفاق عجیب وغریبی که درنوع خود کم نظیربود را به همراه داشت.

آقای مدیرکل بی تدبیری تاکی

به گزارش شیرازه ،درپی نشست مطبوعاتی مدیرکل بهزیستی استان فارس که قراربود ساعت 10 صبح امروز برگزار شود بایک ساعت و15 دقیقه تاخیر روبرو گردید ودرنتیجه  این  تاخیر اتفاق عجیب وغریبی که درنوع خود کم نظیربود را به همراه داشت.

مدیرکل بهزیستی درپاسخ اعتراض خبرنگاران حاضردرجلسه که علت تاخیروی را جویاشدند اظهارداشت: به علت جلسه دیگری که برایم مهم بود مجبورشدم که با تاخیر درنشست مطبوعاتی حاضرشوم ،واین پاسخ برای خبرنگارانی که یک ساعت وپانزده دقیقه منتظر حضور وی بودند قانع کننده نبوده ویکی از خبرنگاران گفت که عذرخواهی شما قابل قبول نبوده واحترام به وقت از پوزش وعذرخواهی مهم تراست ودراین اثناء اعتراض این خبرنگاربرای مدیرکل  خوشایند  نبوده وبا عصبانیت افزود اگرعذرخواهی مدیری برای شما مهم نمی باشد می توانید بروید بیرون، باید یادآورشد که این حرکت مدیرکلی که با افراد معلول، محروم وآسیب پذیر جامعه روبرواست باید  ازصبرومتانت بیشتری  نسبت به اصحاب رسانه که به قول بسیاری از مدیران ومسئولان پل ارتباطی میان مردم ومسئولان هستند نمی باشد وباید دربیان اظهارات خود صداقت وتامل بیشتری نشان دهند تا جامعه هدف  با این گونه اظهارات دچارالتهاب وتشنج نگردد.


توخود حدیث مفصل بخوان از این مجمل     


انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بهروز
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵
0
برخورد مدیرکل درست نبود. اما یادمان نرود خبرنگاران ما ، خبرگزاری های ما و مطبوعات ما از جمله در شیراز هم ، به وظیفه مطبوعاتی و رسانه ای خود عمل نمی کنند. اگر به وظیفه و تکلیف خود پای بند بودند وضعیت شاید به نحو دیگری بود. آخرین نقد فنی و سازنده ای که در حوزه فرهنگ و یا مسایل اجتمناعی نوشته شده کی بوده . اغلب رسانه اغلب خبرها را کپی می کنند .همیشه ابزاری شده اند برای تعریف و تمجید . می دانم درج نمی کنید اما واقعیتش اینست .
ناشناس
United States
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵
0
یه تیتری زده بودید که اولش گمان کردم که چه اتفاقی افتاده است تا اینکه خبر را خواندم و.... . اگر اتفاقی بود که بصورت متواتررخ داده و تذکرها سودی نبخشیده بود، آنگاه مثل این تیتر را می زدید. یعنی معیار شما برای بی تدبیری مدیرکل ، احترام به جلسه ای است که خبرنگاران در آن حضور داشتند؟ یعنی به همین سادگی یک فرد را بی تدبیر می کنید؟ بقیه تیترهایتان هم به همین سبک و سیاق باشد ، از سایر نشریات زرد چه انتظاری باید داشت؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵
0
خبرنگاران هم بايد جلسه را ترك مي كردند تا درس عبرتي باشد براي ديگران.