کد خبر: ۹۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

تندیس غرفه برتر یازدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، به پالایش گاز پارسیان مُهـر رسید

در یازدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی استان فارس شرکت پالایش گاز پارسیان موفق به لوح و تندیس غرفه برتر شد.

به گزارش شیرازه  به نقل از عصر مُهـر، یازدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی استان فارس در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس با حضور فعالان حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، سازندگان، تولید کنندگان و تأمین کنندگان برگزار شد.

با توجه به ارائه گزارش های کاربردی، طراحی و جانمایی مناسب، پاسخگویی و استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان، از سوی ستاد اجرایی نمایشگاه، غرفه شرکت پالایش گاز پارسیان در بین بیش از 100 شرکت حاضر در این نمایشگاه غرفه نمایشگاه پالایشگاه گاز پارسیان مُهـر به عنوان غرفه برتر شناخته شد، لوح و تندیس یادبود این نمایشگاه به شرکت پالایش گاز پارسیان اهداء شد.

در بازدید جمعی از مقامات و مسئولین استانی فارس، دکتر رجبی نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن تقدیر از فعالیت های شایسته پالایشگاه گاز پارسیان اظهار داشت: حضور فعال و قوی دومین تأمین کننده گاز کشور در این نمایشگاه که توانست پاسخگوی سئوالات فعالان صنایع نفت و گاز باشد مایه مباهات استان فارس است و علاوه بر آن تلاش های کارکنان خدوم پالایشگاه در تأمین گاز در فصل سرما ستودنی است.

شایان ذکر است شرکت پالایش گاز پارسیان برای پنجمین سوال متوالی حضور در این نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی استان فارس موفق به دریافت لوح و تندیس غرفه برتر شده است.

پایان پیام/224224

نظرات بینندگان