کد خبر: ۹۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز خبر داد:

اعزام بیش از هزار دانش آموزان شیرازی به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) گفت: به منظور آشنایی بسیجیان ناحیه 2 آموزش وپرورش از مناطق عملیاتی جنوب بیش از 1000نفر از بسیجیان این ناحیه صبح امروز در قالب راهیان نور از ناحیه ثارالله(ع) شیراز اعزام شدند.

 به گزارش شیرازه، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی اظهار داشت: دانش آموزان ناحیه 2 آموزش و پرورش شیراز به مدت سه روز مناطق عملیاتی همچون شلمچه ،الغمه،معراج شهدا،پادگان شهید مسعودیان و... را در مناطق عملیاتی جنوب بازدیدخواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: معاونت اردوئی سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز با همکاری و عنایت دیگر واحداهای این ناحیه و همچنین معاونت اردوئی سپاه فجر فارس این اردوی سه روزه را برگزار می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله شیراز، با اشاره به اینکه هدف ازبرگزاری این اردو انتقال تجربیات و ارزش های دوران دفاع مقدس و نیز آشنایی نوجوانان با ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان و  سیره شهدا می باشد، افزود: درهراتوبوس یک راوی، روحانی وخادم شهید حضور دارند و درمسیر درمورد فداکاری ها ی رزمندگان به بحث وگفت وگو می پردازند.

سرهنگ پاسدار حسینی اضافه کرد: نخستین  کاروان راهیان نور ویژه پسران  این ناحیه از امروز آغاز شده است وخواهران نیز در مقطع دوم متوسطه در هشتم آذر ماه سال جاری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس  اعزام می شوند.

نظرات بینندگان