کد خبر: ۹۹۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵

یک سال از کلنگ زنی کلینیک تخصصی خرامه گذشت

کلینیک تخصصی حرامه با 700 متر زیربنا در دو طبقه قرار بود طی 6 ماه ساخته و بهره برداری برسد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، آبان ماه سال گذشته بود که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خرامه، کلنگ ساخت کلینیک تخصصی بیمارستان خرامه با 700 متر زیربنا در دو طبقه که قرار بود طی شش ماه ساخته و به بهره برداری برسد به زمین خورد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Aban/4%20kilinik/4%20aban%20%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9%201.jpg

این کلینیک که در ضلع شرقی بیمارستان و در کنار بلوار شفا جای گرفته، قرار است متخصصین مختلفی همچون قلب و عروق، مغزو اعصاب، ارتوپدی، نوار مغز، متخصص گوش و حلق و بینی، اتاق شنوایی سنجی، بینایی سنجی، آزمایشگاه ژنتیک، اتاق زنان و زایمان ،سونوگرافی، اتاق اکو، تست ورزش  و داروخانه را در خود جای دهد.

مصطفی دانش رییس شبکه بهداشت و درمان خرامه با اشاره به وضعیت کنونی مجموعه کلینیک گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تلاش می شود این کلینیک تا دهه فجر امسال، به بهره برداری برسد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/95-Aban/4%20kilinik/4%20aban%20%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9%202.jpg

وی به اقدامات وزارت بهداشت و درمان در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت کاهش کمبودهای درمانی در این شهرستان، اشاره کرد و افزود: اجرای طرح هتلینگ بیمارستان ها، با هدف افزایش رفاه بیماران و همراهان، یکی از اقدامات انجام شده در راستای طرح تحول نظام سلامت است.

حرف آخر: خوشبختانه حضور پزشکان متخصص در شهرستان خرامه نوید تلاش و توجه مسئولین به سلامت و درمان مردم این منطقه را می دهد اما حجم بالای مراجعات مردمی و کمبود فضای فیزیکی درمانگاه فعلی، پاسخگوی نیازها نیست.

نظرات بینندگان