کد خبر: ۹۹۱۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
نهمین رئیس رژیم صهیونیستی:

کوروش کبیر یک صهیونیست بود!

در آخرین ادعای تاریخی صورت گرفته توسط یهودیان، کوروش کبیر به عنوان یک صهیونیست معرفی و ایرانیان به تبعیت از این صهیونیست بزرگ فراخوانده شدند.
به گزارش شیرازه، بر این اساس شیمعون پـِرِس (شیمون پرز) (Shimon Peres) نهمین رییس رژیم اسراییل، طی یک مصاحبه زنده با یک رسانه ی عرب زبان با عنوان پانت، در پاسخ به سوال کاربر فیس بوکی این رسانه که خود را ایرانی معرفی نموده بود، مدعی شد که: کوروش کبیر یک "صهیونیست" بود و ما بطور تاریخی پیوسته با ایران دارای روابط خوبی بوده ایم.

کوروش کبیر یک صهیونیست بود

شیمعون پـِرِس حدودا 100 ساله در پاسخ به سوال این به ظاهر ایرانی که از وی پرسیده بود اگر پس از موافقتنامه صلح با فلسطینیان، ایران اسراییل را به رسمیت بشناسد، نظر او چه خواهد بود، گفت: من نمی توانم درک کنم که چرا ایران باید به تهدید های خود علیه اسراییل ادامه دهد. ایران به صورت یک کانون وحشت و ترور در آمده، و به تهیه و تولید سلاح های کشتار جمعی، اشتغال پیدا کرده است. ما هرگز نه آنها را تهدید کرده و نه با یکدیگر دارای مرز مشترک و دیگر مسائل و بحران ها بوده ایم. چرا برای یک رهبر ایران ضرورت و جبر شده است که روزی از خواب بیدار شده و بگوید که ما قصد داریم اسراییل را نابود سازیم؟ آیا اسرائیل نسبت به ایران مرتکب چه عملی شده است؟ کوروش کبیر یک "صهیونیست" بود و ما بطور تاریخی پیوسته با ایران دارای روابط خوبی بوده ایم.

کوروش کبیر یک صهیونیست بود

فارغ از بررسی ابعاد چرایی این اظهارات پـِرِس، باید بر این نکته دقت شود که این انگ تاریخی به کوروش کبیر در حالی صورت می پذیرد که عموم ایران پرستان و مدعیان ایران باستان، در سکوتی معنی دار به سر برده و هنوز هیچ واکنشی صورت نپذیرفته است.


انتهای پیام/
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محید
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵
0
کوروش کبیر کسی بوده که به همه ادیان احترام نگذاشته و وقتی هم که به بابا حمله میکنه در کمال احترام با یهودی ها برخورد میکنه.
از یک طرف برخی علمای اسلام میگن کوروش همون ذوالقرنین هست از طرف دیگه شما این رو میگید؟
دوست
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵
0
اسرایلی ها به خاطر اینکه کورش رو بد نام کنن میگن
bagher hayeri
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵
0
سلام تفسير قرآن الميزان :::شخص ذوالقرنين درقران به احتمال قوي همان كوروش پادشاه هخامنشي است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵
0
میگن 7آبان سال 97 مصاف با اربعینه
اگه ابنجوری باشه می خواهند برای پیادروی اربعین مردم را دودل کنند به کربلا روند یا پاسارگاد
ولی مطمئنم از امام حسین چیزی کم نمیشود
پس بگذارید تمام سعیشان را بکنند