کد خبر: ۹۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
فرمانده سپاه کازرون:

استقبال چشمگیر از برنامه «حماسه آفتاب» نشان داد مردم تشنه کار فرهنگی‌اند/ مسئولان فرهنگی کازرون هنر ارزشی را تقویت کنند

فرمانده سپاه کازرون در حاشیه برگزاری اولین شب از برنامه «حماسه آفتاب» گفت: حضور چشمگیر مردم ولایتمدار کازرون در نمایش میدانی «آن 313 نفر» نشان داد که مردم این شهر تشنه کار فرهنگی هستند.

به گزارش شیرازه  به نقل از "کازرون خبر"، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در حاشیه برگزاری اولین شب از برنامه «حماسه آفتاب» به خبرنگارما گفت: حضور چشمگیر مردم ولایتمدار کازرون در نمایش میدانی «آن 313 نفر» نشان داد که مردم تشنه کار فرهنگی هستند.


سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی افزود: مسئولین فرهنگی کازرون باید با بهره‌گیری از توان نیروهای مستعد فرهنگی شهرستان، در راستای تحقق اهداف ارزش‌ها قدم بردارند و با تمام توان زمینه را برای فعالیت نیروهای انقلابی فراهم کنند.


وی افزود: مردم با سلایق گوناگون همواره به دنبال معنویت و هنر برآمده از اسلام و انقلاب بوده‌اند لذا همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند مسئولان فرهنگی باید بین هنرمند ارزشی و غیر ارزشی، یعنی آن کسی که عمری با هنرش برای انقلاب اسلامی مجاهدت کرده با آن کسی که بی تفاوت بوده یا حتی در جریان مخالف نظام اسلامی گام برداشته باید تفاوت قائل شوند.


شرفی در ادامه خاطرنشان کرد: نمایش میدانی حماسه آفتاب توسط عده‌ای از جوانان مومن، هنرمند و بسیجی تهیه شده است که به تایید خیل کثیری که امشب برای تماشای این برنامه شرکت کردند، برنامه فاخر و ارزشمندی است و می‌تواند شروع حرکتی نو برای رقم خوردن اتفاقات بزرگتر باشد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت 19 به مدت دوشب دیگر تا پنج شنبه ششم آبان ماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می‌توانند از این برنامه فاخر و نمایشگاه‌های تدارک دیده شده بازدید کنند.

نظرات بینندگان